klodrik123 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 hallo har en topp fra en m20b25 liggende er en såkalt 885 topp.. hva er forskjellen på den i forhold til di andre? tusen takk for alle svar..
KalMar Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 det er den som du får lavest komp av.. (størst forbrennings kammer) ideel til turbo... å så er det den toppen som det er best "Flow" i
klodrik123 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 okey slik det henger sammen ja.... tusen takk for svar
Fliid Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Er vell M20B25 versjon to topp, som er 885'n. Når den først ble introdusert i 09/85 ble den levert med en annen topp om jeg ikke husker feil.
plumbo79 Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 This is reference for you all looking for M20 head [it's very simple, there are only three M20 heads ever made]: 1. 1-264-"200" 2. 1-277-"731" 3. 1-705-"885" 1-264-200 - found in: - all E21 320/6 (not M10 motor) - all E21 323i - all E30 325e (except 1987/1988 dubbed super-eta) 1-277-731 - found in: - all E30 320i - all E30 323i 1-705-885 - found in: - all E30 325i (also E30 325iS) - 1987/1988 E30 325e (super-eta) Thats all there is to it.
Gjest Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 jeg har heller aldri hørt om en m20b25 topp som ikke er 885 topp.
OverKill Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Alle 325i e30 har denne. Nei. Jo. Jan ''Propan'' har rett her, AMC topp ble også levert på m20b25 originalt !
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 ikke alle 325'er ble levert med 885 topp, son noen har nevnt ovenfor.. Hvorfor det var slike foskjeller vet jeg ikke, men er vel noen som vet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå