Gå til innhold

hva er "forskjellen" på en 885 topp vs. "vanl


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er den som du får lavest komp av.. (størst forbrennings kammer) ideel til turbo...

å så er det den toppen som det er best "Flow" i

Skrevet

Er vell M20B25 versjon to topp, som er 885'n. Når den først ble introdusert i 09/85 ble den levert med en annen topp om jeg ikke husker feil.

Skrevet

This is reference for you all looking for M20 head [it's very simple, there are only three M20 heads ever made]:

1. 1-264-"200"

2. 1-277-"731"

3. 1-705-"885"

1-264-200 - found in:

- all E21 320/6 (not M10 motor)

- all E21 323i

- all E30 325e (except 1987/1988 dubbed super-eta)

1-277-731 - found in:

- all E30 320i

- all E30 323i

1-705-885 - found in:

- all E30 325i (also E30 325iS)

- 1987/1988 E30 325e (super-eta)

Thats all there is to it.

Skrevet

jeg har heller aldri hørt om en m20b25 topp som ikke er 885 topp.

  • 1 year later...
Skrevet

ikke alle 325'er ble levert med 885 topp, son noen har nevnt ovenfor.. Hvorfor det var slike foskjeller vet jeg ikke, men er vel noen som vet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...