DieselVegard Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Den siste var muligens ikke så lett å se, men jeg har kjøpt meg skvettlapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Den siste var muligens ikke så lett å se, men jeg har kjøpt meg skvettlapper Antiloop nevnte da skvettlappene og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Det så ikke jeg...Hehe, beklager. Hmmm får se om jeg finner noe annet jeg kan bytte Dieselforbruket går forresten merkbart opp nå som AC er i gang. Flere med samme erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Og der døde vannpumpa! Fikk forresten utrskrift av utstyrslisten her om dagen. Dessverre var ikke den så lang 339-Shadowline 386-Dachreling-Rails 403-Glasdach-Elektrisch. Elektrisk soltak vil jeg tro 413-Gepaeckraumtrennetz. Bagasjetromstrekk? 428-Warndreieck- Aner ikke 438-Edelholzausfeuhrung.... 464-Skisack- Kjipt at man har ekstrautstyr i kjelleren 473-Armauflage vorn. Armlene? 488-Lordosenstuetze fahrer/beifahrer. No idea.. 540-Geschwindigkeitsregelung. Elvinduer? 672-CD Wechsler. Denne er ødelagt dessverre.. 801-Deutschland-Ausfeuhrung. Noe tyske greier 863-Service kontakt-flyer Europa. Skikkelig viktig ting! 879-Deutsch/Betriebsanl./Serviceheft. 202-Steptronic 283-LM Raeder/BMW styling II. Har jeg styling? 520-Nebelsheinwerfer. Nebellys?? 548-Kilometertacho. 665-Radio BMW-business. Alle buisnessfolk i Ty hører på kassett skjønner jeg...idioter Sånn er det. Litt for kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 428 = Varseltrekant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ajajaj, bra ekstrautstyr Fikset vannpumpa i dag. Egentlig en grei jobb. To timer effektiv jobbing for å ta av og montere ny. Skiftet de to reimene i samme slengen. AC-pumpa var usedvanlig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Endelig, riktig farge på skiltene...Óg fått på sommerhjulene. Bilen er forresten til salgs. Kommer vel på FINN snart...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26121205 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå