oddis Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Synd for dem begge. Å kjøre på/ned noen er vel drastisk.. Men husk, BMWn har skylda!!
Simen! Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Syns det står litt for mye BMW i overskrifter, viss det er en bmw innblandet som feks. i trafikkulykker.
Simen! Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Det var ikke domt! Engasjemang her sjønner jeg Fint!
maurtin Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Dette, og media sin uthevelse av BMW viser bare at BMW ikke er en kjedelig A til B bil.
Morten01 Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 åh, herregud, må utheve att det er BMW. At det var en BMW har jo ingenting med saken å gjøre, er jo helt uvesentlig. Er jo like uvesentlig som å for eksempel navgi føreren og. Idiot!
Halvor89 Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Det var ikke domt! Engasjemang her sjønner jeg Fint! Spørs om jeg får noe svar da. Mange journalister som er dårlige til å prate for seg :@
-Anders- Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Dèt at han bruker BMW i overskriften er kun for å gjøre det hele mer interessant. Folk driter vel i hva som skjedde mellom 2 bajaser på jæren lørdag natt. Derfor bruker de BMW, for å trekke lesere "Han brukte den røde toyotaen sin til å kjøre over mannen som hjelpesløst lå liggende på bakken."
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Boikotter personlig alle aviser som presterer og skrive BMW når det er ulykker hvor BMW er involvert, men som aldri skriver Toyota når en Toyota er involvert. Så jeg har boikotta VG totalt! Aftenbladet leser jeg uansett ikke så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå