Gå til innhold

Senke sett til e36 318is. Noen anbafalinger


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter komplett senkesett. Men har ikkje så god peiling på senkesett . Hadde vore kjekt med litt kvalitet, som gjør bilen litt bedre å kjøre.

Men ka e forsjell på coilovers og eit komplett senkesett..

Noen som har ein anbefalinger kva eg bør kjøpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil du senke? 60/40 er jo en vanlig greia på E36 og da er sikkert bilstein b10 et greit valg.

Coilovere har blitt et slags slæng for justerbart. På en bruksbil har det ingen fordeler.

Takk for svar. men kos blir da med 60/40 med 225\40\18.

mykje subbing. syns kansje 60/40 blir litt mykje.. '

ka alternativ er det på høyder. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... med 60/40 bilstein har du ca 14 cm klaring foran på m-techfront og 10-11 cm på fremre skjerml del nede... med 225/45- 17...

blir ca likt med 18, muligens litt høyere ;-)

Det høres litt lavt ut.. får vel lete litt på nette å se kva eg kan finne.

takk for svar..

Men må berre komme med Anbefalinger og tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein B10 :)

Det er så lavt som det bør være.... Kommer deg fram de fleste steder, men selvsagt ikke de verste kjerreveiene og steinene. Jeg hadde null problemer med dette, men du må jo ta det litt rolig her og der. Men hvem som egentlig syntes det er gøy å kjøre fort på veldig ujevn vei? Har ikke helt skjønt det der jeg..Det er forøvrig de samme som har full gass inn og ut av alle parkeringsplasser og bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein B10 :)

Det er så lavt som det bør være.... Kommer deg fram de fleste steder, men selvsagt ikke de verste kjerreveiene og steinene. Jeg hadde null problemer med dette, men du må jo ta det litt rolig her og der. Men hvem som egentlig syntes det er gøy å kjøre fort på veldig ujevn vei? Har ikke helt skjønt det der jeg..Det er forøvrig de samme som har full gass inn og ut av alle parkeringsplasser og bensinstasjoner.

Heisann. kor mykje ligger b10 på i pris ca?.. kim så forhandler bilstein i Norge?

Har du noko spec på b10.. høyde å sånn..

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...