gnilb Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Jeg har tatt til vett og skal ikke selge alikevel, ble for tungt for hjertet Men jeg skulle hatt hjelp til å flytte denne til "bilder/ showoff" tråden da jeg ikke kommer til å gå i gang med noen flere store prosjekter i denne omgang. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 du får sende en PM til Gunnar. evt. kan du jo starte en ny tråd og bare legge ved en link til denne tråden i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 du får sende en PM til Gunnar. evt. kan du jo starte en ny tråd og bare legge ved en link til denne tråden i første post. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 og forresten, bra du tok til fornuften! kan jo ikke selge denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 du får sende en PM til Gunnar. evt. kan du jo starte en ny tråd og bare legge ved en link til denne tråden i første post. Takker Nei.. hehe, orket ikke tanken på at noen andre skulle kjøre rundt i denne Kunne ikke gi slipp på sommerfelgene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Fikk vasket bilen idag og fikk tatt noen bedre bilder av bilen med vinterskoene på. Eneste er at de ble tatt med iPhone, så er ikke den beste oppløsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Nydelig E34, liker absolutt alt du har gjort med den bortsett fra bakfangern Men smaken er jo som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Nydelig E34, liker absolutt alt du har gjort med den bortsett fra bakfangern Men smaken er jo som baken Takk! Er vel egentlig det jeg har hørt fra de fleste ang. bakfangeren.. hehe, men jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 denne er vell solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ikke solgt, men han skal jo ikke selge allikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 hm 100 % sikker på jeg så denne bmw hoss min nabo i helgen i sandnes driver og boner på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 åh, kan jo ver han har ombestemt seg igjen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 eller levert ann til `boning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Heheh ja er litt frem og tilbake Men nei bilen er ikke solgt. Stemmer at bilen sto på hommersåk fra torsdag til lørdag Leverte den til en som skulle gi den en skikkelig lakkbehandling da jeg ikke har tid eller kunnskaper selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå