A.Holzmann Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Tennplugger er i orden, startmotor er i ordren, batteriet er i orden, men! Jeg tror den ikke får bensin, så det er sansynligvis bensinpumpa. Tok en tlf til onkel som er BMW-spesialist, og fikk bekreftet at det var mest sansynlig. Så nå er det vel å få tak i en ny.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 kjenn på bensinslangen om det er bensin trykk. vis ikke kan du sjekke sikringa til bensin pumpa ledningene til den og høre om den går. vis den ikke går så kan du sikkert banke litt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Jeg får fortsatt ikke start på motoren:S Jeg har gjort følgende: - Hatt ut bensinpumpe og fått målt og testa denne. - Bytta bensinfilter - Sjekka sikringer og relèer. - Bensin på tanken. - Hatt ut plugger og rengjort dem. - Bytta impulsgiver for veivaksel. Noen som har noen andre ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Sjekka om du har gnist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Sjekk om du har gnist, sjekk om du får bensin fram til motoren. Sjekk etter irringer på kabler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Intresert i hvite blinkere foran? Helt nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Da har jeg endelig fått start på motoren, og bilen ut på veien igjen! 1. stk sur motor etter den ikke har fått gnist, fikk startet den med startgass og så en kjøretur for å blåse den ren Utrolig herlig! Men hele greia virker fortsatt rar for meg, at den oppførte seg slik, kan være veivsensoren som foresaket mangelen på gnist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 bilen din ble pen den;) Begynte med litt sånn i fjord jeg også på en gammel e34 jeg hadde, etter at jeg mistet lappen så var det samme faen med den liksom, for hadde gjort så mye rart med den... så tok alle dørhåndtak, emblemer og bak der skiltet sitter, så den ble helt clean... slipte den ned og hadde på masse fyller syns jeg, også lakkerte jeg selv, første gangen jeg lakkerte:P ble drit dårlig! rullgardiner:P og fikk da så leia, at jeg reiv av den dørene, og begynte å kappe stolpe, for å lage 2 dørs, men det ble med at jeg flyttet stolpen 20 cm, og ikke fikk medhold i det heletatt ifra biltilsynet, og der ble det stående... og fattern er så gærn for mine ville prosjekter, så tror du ikke han dusten der hadde levert bilen min hos huggern da jeg satt på sem kretsfengsel a???? huff...! Godt jeg solgte den 3,6 motoren som satt der, for han hadde levert den også sikkert.. Men har planer om å kjøpe en 525 24v å gjøre noe drastisk med den snart, noen som har eller vet om et illig "greit" ekempel, orker ikke begynne å bytte hele gulvet osv...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Takk skal du ha:) Vet desverre ikke om noen som har en stående, hehe. Men venter på at du skal få gang på et skikkelig prosjekt snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder av bilen med vinterhjula på. De ble desverre litt mørke:P Etter nyttår nå prøver jeg på ny å bestille senkesett og bakpotte hos en annen forhandler. Bakpotte først da jeg må fikse lekkasje, og senkesett kommer når pengene strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Har bestilt meg eksospotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Jeg må si jeg er mektig imponert over leveringstiden til Schmiedmann/Motor technik AS! Bestilte på mandag, og idag fikk jeg hentet den på postkontoret Monteringen tar jeg når jeg kommer meg på jobb på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Ikke verst leveringstid det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Dette blir bra, legg ut bilder så fort som mulig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 dette er en av dem peneste E34 eg har sett, utrolig stili og fin bil. ang schmiedmann, så er eg kjempe fornøyd med dem, greie priser og kjapp levering. har kun handlet hos dem når jeg bygget min E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå