A.Holzmann Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 dette er en av dem peneste E34 eg har sett, utrolig stili og fin bil.ang schmiedmann, så er eg kjempe fornøyd med dem, greie priser og kjapp levering. har kun handlet hos dem når jeg bygget min E30. Takk skal du ha Ja jeg er veldig fornøyd med Schmiedmann/Motor Technik AS, ypperlig service og veldig bra leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Montert eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Nei går rett i dass.. har prøvd to kvelder på rad nå, men med mine begrensede kunnskaper får jeg det ikke til å passe.. selv om det er håndsveiset til min type bil. Den skal festes med originale fester, men den havner for høyt og tar borti støtfangeren.. Noen som har tips? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Da kan du tenke deg det helvette jeg måtte gjennom for å feste en universal eksos på min e34!! fyyyy fa******! Men, om jeg ikke husker heeelt feil, går det ikke an å stille litt på de festene? eller er jeg helt på tur nå? syns å mimre noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Så ikke så sælig justeringsvillige ut:P Men jeg får prøve igjen med hjelp av en kollega Ordner seg nok, men bare så sykt frustrerende når du ikke får det til selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Da har jeg endelig tatt meg sammen og fått tatt noen bilder. Mye jobb de siste ukene, så har ikke fått noe særlig dagslys:P Jeg tok en liten fotoseanse etter å ha vasket bilen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Ble bra med nye eksos, senk som er blir det nesten elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Takk:) Ja nå er neste punkt senkesett=) Må bare få skrapt sammen noen kroner til dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Endelig på ja Neat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei igjen, etter en ganske så lang stund uten at noe spennende er skjedd har jeg tenkt å få senket bilen. Jeg har gått bort fra å kjøpe justerbart senkesett da dette var vanskelig og skaffe og kostet en god del. Valget står nå mellom å kjøpe nye "originale" dempere med senkefjærer. Usikker hvor mye disse skal senke.. Eller kjøpe komplett sportsdempere fra Lowtech. Der er jeg også usikker på hvor mye jeg bør gå for. Bilen er i daglig bruk, så kan ikke skamsenke bilen heller:P Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 du kan få kjøpe mitt sett med Lowtec 60/30 og Bilstein B8 sprint. min bil er og i daglig bruk og jeg har aldri hatt problemer med at den var for lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Har kjørt forbi bilen din en del ganger de siste ukene, og den SKRIKER etter senk ser jeg, og hvite blinkers framme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Heheh, den er ikke den eneste som skriker:P Men har rett og slett ikke fått prioritert bilen i det siste^^ S.Hafsmo, har sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Fått skrikerunge eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Heheh nei heldigvis ikke^^ Siste jeg hadde trengt akkurat nå Nei mye stress på jobb og lange arbeidsdager Får ikke tid til noe av det jeg hadde planer om å få gjort med bilen. Så nå må jeg bare få gang på alt! Bilen må jo bli klar til Syndikat Racewars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå