Gjest Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 DA har det som typisk nok skjer, skjedd.. Han som har lenge sagt at han skulle ha bilen, har likevel ikke penger.. Så jeg lar bilen gå for høystbydende over 25k.. Det er som sagt småplukk på den her og der, men mye bil igjen.. Og jeg lar BBS CH-felgene i 17" gå med om noen er rask.. Bilen går til førstemann, og helst innen den 28. juli for da reiser jeg på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Ferien er over... Noen pm's men no money.. Hva skjer egentlig..? Mange som vil kjøpe biler i dag, men ingen penger? Jaja, bumper denne og prisen er 25k om noen er rask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 23k om bilen er borte innen denne ukens utgang... Madammen vil til kreta i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Skulle gjerne hatt noen flere bilder av bilen. Vil også se innvending hvordan det ser ut........ You fix ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 byr 15 med felger. eller du kjøper min å jeg tar din i innbytte http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Solgt!! En kollega som tok den... Og da vet jeg at den får ett godt pensjonistliv.. Kommer til å bli pusset helt opp og stelt med.. Det varmer jo også litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg