Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Still opp og vis frem kjøretøyene dine!!

Vestnes Motorklubb arangerer "Vårtreff". Dette skjer i Vestnes ved Molde, og ALLE er hjertelig velkomne. Spiller ingen rolle hva slags kjøretøy du har, eller liker. Alle kan komme hit og snakke tull og kose seg i det gode været som er meldt for Lørdagen :D

Arrangementet går av stabelen på Kataholmen midt i Vestnes sentrum, så dette blir kun utstilling. Kom an folkens, still opp og bli med å kos dere sammen med likesinnede :D Trenger noen assistanse for å finne dette, så er det bare å poste her eller sende meg en PM så skal jeg legge ut en veibeskrivelse :)

Vrmnstring.jpg

Skrevet

Kataholmen, er det ved hurtigbåtkaia det? :-)

Vurderer å ta meg en tur, men iom jeg skal tilbake til Molde til byfesten som skal være her så tar jeg bare hurtigbåten og ikke stille ut bil.

(Byfesten er vel ikke så bra, men dama insisterer)

Skrevet

Jeg kommer gjerne, men bilen er ikke noe å skryte av....hvor skal jeg parkere??

Blir det egen parkering for besøkende?

Mulig jobben kaller meg inn, men krysser fingrene for at de ikke gjør...

Skrevet

Hehe... Kom å still ut det du har du :) Det kommer nok litt av hvert der på denne dagen skal du se. I fjor på høstmønstringen var det alt fra Lastebiler til Veteranbiler, banebiler, motorsykler og gatebiler :)

Image00210.jpg

Image00178.jpg

Image00471.jpg

Skrevet

*AEN asso... Jobben ringte no i sta...må på jobb klokka 06:00 på lørdag :evil: Så då går i glipp tå enda eit treff :(

Men får 100% hele dagen da, så da blir det mere deler til BMW'en:D

Men håper dere får en utrolig flott dag, selv om temperaturen til tider kan være i høyeste laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...