Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter å ha prøvd litt av fiendens blier (audi) har jeg endelig kommet til fornuften og kjøpt meg en bmw igjen :) Nemlig en e36 320ia m-tech. Det er vell den bilen som jeg definitift trives best bak ratte på. Nå som jeg da endelig har fått tak på et smykke av en e36 så syns jeg at jeg skal dele litt bilder og info om bile, samt at jeg ønsker og få deres synspungt på bilen... så fyr løs folkens!

Eksteriør:

Komplett m-teck pakke. hella angel eyes frontlykter, klarglass baklys, klarglass grøftelys, og blinklys. sorte nyrer. senket 40/30. 17replikafelger, nye skilt. fargen er technoviolett

Interiør:

Sportseter i delskinn,sportsratt, sort tak, klima

DSC05107.jpg

DSC05106.jpg

DSC05108.jpg

DSC05110.jpg

Posted

Synes bilen din så lekker ut :D Er litt enig med de andre når det gjelder lyktene, men bare foran. Synes baklyktene så bra ut. Kanskje du har noen interiørbilder å legge ut? Uansett, grattis med flott bimmer!

Posted

Jo takk, er veldig fornøyd med utsene på bilen (kjøpte den sånn). Men som dere sier så kan nok bilen bli finere med noen andre forlykter. skal få lagt ut noen flere bilder av bilen i morgen.

Posted

Pent. Ikke mye å utsette på denne egentlig, men klarer bare ikke like felgene helt. Men det er jo bare min oppfatning :wink: Kanskje prøve å få på noen enda "blankere" blinklys foran så de går mer i ett med Hella lyktene!?

Har du forresten bilder av den med orginale nyrer, altså ikke svarte?

  • 2 weeks later...
Posted

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt xenon kitt til fjærnlysa? eller har forslag til hva jeg bør kjøpe ikke kjøpe.... vansklig og montere...

Posted
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt xenon kitt til fjærnlysa? eller har forslag til hva jeg bør kjøpe ikke kjøpe.... vansklig og montere...

Ebay er din venn :wink:

Hadde 35w 6000k i nærlys og fjernlys på bilen min, men da det lyser så bra med nærlys brukte jeg ikke fjernlys noe særlig. Dessuten lyser ikke fjernlysene så ekstremt mye lengre. Skulle jeg valgt omigjen ville jeg nok valgt 55w i fjernlys for "det lille ekstra" :D Da vil du nok hvertfall få sterkt nok lys hehe

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...