Gå til innhold

Min e36 320

Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd litt av fiendens blier (audi) har jeg endelig kommet til fornuften og kjøpt meg en bmw igjen :) Nemlig en e36 320ia m-tech. Det er vell den bilen som jeg definitift trives best bak ratte på. Nå som jeg da endelig har fått tak på et smykke av en e36 så syns jeg at jeg skal dele litt bilder og info om bile, samt at jeg ønsker og få deres synspungt på bilen... så fyr løs folkens!

Eksteriør:

Komplett m-teck pakke. hella angel eyes frontlykter, klarglass baklys, klarglass grøftelys, og blinklys. sorte nyrer. senket 40/30. 17replikafelger, nye skilt. fargen er technoviolett

Interiør:

Sportseter i delskinn,sportsratt, sort tak, klima

DSC05107.jpg

DSC05106.jpg

DSC05108.jpg

DSC05110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen din så lekker ut :D Er litt enig med de andre når det gjelder lyktene, men bare foran. Synes baklyktene så bra ut. Kanskje du har noen interiørbilder å legge ut? Uansett, grattis med flott bimmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. Ikke mye å utsette på denne egentlig, men klarer bare ikke like felgene helt. Men det er jo bare min oppfatning :wink: Kanskje prøve å få på noen enda "blankere" blinklys foran så de går mer i ett med Hella lyktene!?

Har du forresten bilder av den med orginale nyrer, altså ikke svarte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt xenon kitt til fjærnlysa? eller har forslag til hva jeg bør kjøpe ikke kjøpe.... vansklig og montere...

Ebay er din venn :wink:

Hadde 35w 6000k i nærlys og fjernlys på bilen min, men da det lyser så bra med nærlys brukte jeg ikke fjernlys noe særlig. Dessuten lyser ikke fjernlysene så ekstremt mye lengre. Skulle jeg valgt omigjen ville jeg nok valgt 55w i fjernlys for "det lille ekstra" :D Da vil du nok hvertfall få sterkt nok lys hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...