Gå til innhold

Hvilke felger passer best?  

20 stemmer

1. 1. Hvilke felger passer best?

• Type 1?
      11
    • Type 2?
      1
    • Type 3?
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står her og må ha nye felger, skal ha 17" men har valget mellom 3 typer. Så tenkte å høre hva folk her på forumet har å si før jeg bestemmer meg...

Bilen er en sølvgrå e36 sedan

Type 1:

k3tq5fum2qo93ajauwkp.jpg

Type 2:

mvm8lfzbsfjvt2a2p0c7.jpg

Type 3:

5teozh2y9m15qzxbxgkm.jpg

Skrevet

Alt. 1 eller 3. Jeg har den felgen du har bilde av først :) Se på tråden min så ser du hvordan det ser ut.

Skrevet

Jeg ville valgt alt. 1. Mener disse er de fineste felgene av alternativene. Men veldig mange som kjører med disse.. Er ikke helt sikker hvordan de passer til E36.

Med fare for å trakke noen på tærne.. men de M6 felgene kan kanskje bli litt "små" i 17"...!?

Lykke til med valget :wink:

Skrevet

bmw logo i mitten kan du jo få på alle slags felger da. personelig synes jeg eta beta felgene er tøffe. men det er din bil, så kjør din egen stil. finn en felg som du liker. du kommer aldri til og bli fornøyd vis du velger en felg andre mener passer til bilen din.

Skrevet
Syns den nr1 er temmelig oppbrukt.

Hehe, veldig enig.. På vei til våler tror jeg vi så 4 eller 5 røde e36 med de felgene og det var fra esso'n på elverum til bana.. Hehe, trodde det var samme bilen om og om igjen vettu, men var ikke det! Så mange som har dem.

Skrevet

Hehe, veldig enig.. På vei til våler tror jeg vi så 4 eller 5 røde e36 med de felgene og det var fra esso'n på elverum til bana.. Hehe, trodde det var samme bilen om og om igjen vettu, men var ikke det! Så mange som har dem.

+1 på den :wink:

Skrevet

hehe ja mulig at type 1 er oppbrukt, men det samme kan jo sies om m3 styling osv.. men er som sagt ikke alt som passer like bra på disse bilene uten at det ser jævlig ut.

Personlig holdt jeg en knapp på nr1, så blir nok til at jeg går for dem når jeg ser at mange mener det samme her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...