MrJørgensen Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Står her og må ha nye felger, skal ha 17" men har valget mellom 3 typer. Så tenkte å høre hva folk her på forumet har å si før jeg bestemmer meg... Bilen er en sølvgrå e36 sedan Type 1: Type 2: Type 3:
Haug Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Alt. 1 eller 3. Jeg har den felgen du har bilde av først Se på tråden min så ser du hvordan det ser ut.
foo Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Jeg ville valgt alt. 1. Mener disse er de fineste felgene av alternativene. Men veldig mange som kjører med disse.. Er ikke helt sikker hvordan de passer til E36. Med fare for å trakke noen på tærne.. men de M6 felgene kan kanskje bli litt "små" i 17"...!? Lykke til med valget
tinnsoldaten Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Du SKAL ha BMW felger ? Har du sett på noe av Breyton? www.breyton.no
MrJørgensen Posted June 4, 2008 Author Posted June 4, 2008 Du SKAL ha BMW felger ? Har du sett på noe av Breyton? www.breyton.no nja har kikket noe på breyton, og andre merker og. Men synes det blir litt tomt uten bmw logoen i senter Så har bestemt meg for å kjøre stil hehe
stiann Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 bmw logo i mitten kan du jo få på alle slags felger da. personelig synes jeg eta beta felgene er tøffe. men det er din bil, så kjør din egen stil. finn en felg som du liker. du kommer aldri til og bli fornøyd vis du velger en felg andre mener passer til bilen din.
vetu03 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Syns den nr1 er temmelig oppbrukt. Hehe, veldig enig.. På vei til våler tror jeg vi så 4 eller 5 røde e36 med de felgene og det var fra esso'n på elverum til bana.. Hehe, trodde det var samme bilen om og om igjen vettu, men var ikke det! Så mange som har dem.
carlhaakon Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 jeg vile valgt type 1, de er det eneste som passer på bilen din etter min mening
anders87 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Hehe, veldig enig.. På vei til våler tror jeg vi så 4 eller 5 røde e36 med de felgene og det var fra esso'n på elverum til bana.. Hehe, trodde det var samme bilen om og om igjen vettu, men var ikke det! Så mange som har dem. +1 på den
MrJørgensen Posted June 5, 2008 Author Posted June 5, 2008 hehe ja mulig at type 1 er oppbrukt, men det samme kan jo sies om m3 styling osv.. men er som sagt ikke alt som passer like bra på disse bilene uten at det ser jævlig ut. Personlig holdt jeg en knapp på nr1, så blir nok til at jeg går for dem når jeg ser at mange mener det samme her
anders87 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 For all del, det er jo pene felger Ville ha valgt dem selv jeg utifra de alternativene.. Mye ligger de på i pris da?
Superbeetle Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Jeg ville valgt nr1 men i 18" (el kanskje 19"?) Var en på forumet som hadde dem i 19" husker jeg.. Syntes det så ganske fett ut Og jeg liker vanligvis 17" på e36
MrJørgensen Posted June 5, 2008 Author Posted June 5, 2008 De kosta vel 7000 hvis jeg ikke tar feil Er usikker på om jeg skal gå for 18", er jo greit med litt gummi på også
Recommended Posts