Reset Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 når Volvo karer ser en bmw, så sier dem " bayersk makkverk, bare bråk, 0 effekt osv" hørte en 240 turbo på lørdagen, hørte turboen suse en halvtime før jeg fikk øye på den, og når den først kom rundt hjørnet, hadde den 50km/t elns haha, fliring da gitt:p
Kiddy87 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 når Volvo karer ser en bmw, så sier dem " bayersk makkverk, bare bråk, 0 effekt osv" Er dette noe du har hørt selv? For meg høres dette heilt dumt ut. Hva med å ha litt humor angående ditt eget merke? Jeg gjer narr av bmw hele tiden likevel om jeg kjøre e36. Har hatt to volvo 940er før.. og jaggu fekk ikke jeg slengt mye "firkanta lego klosse" blablabla. Tok det med et godt smil uansett. Er så mye usaklige innlegg her at denne nesten bør flyttes til tulletråden
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 når Volvo karer ser en bmw, så sier dem " bayersk makkverk, bare bråk, 0 effekt osv" Er dette noe du har hørt selv? For meg høres dette heilt dumt ut. Hva med å ha litt humor angående ditt eget merke? Jeg gjer narr av bmw hele tiden likevel om jeg kjøre e36. Har hatt to volvo 940er før.. og jaggu fekk ikke jeg slengt mye "firkanta lego klosse" blablabla. Tok det med et godt smil uansett. Er så mye usaklige innlegg her at denne nesten bør flyttes til tulletråden spørs om de som står siden av volvoen og snakker dritt om BMWen mener det som tull eller ikke det egentlig. jeg selv bryr meg ikke om kompiser sier noe eller gjør nar av bilen min for da vet jeg jo at det er ment som tull. men når det kommer en du aldri har sett og slenger dritt om bilen din så reagerer jeg på det i vertfall, og da sier det litt om han også. tror nok du hadde reagert om en hadde gjort det med deg også.
Torek Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 http://youtube.com/watch?v=uG0E6ntnn50&feature=related Hva er denne videoen god for?
Torek Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 når Volvo karer ser en bmw, så sier dem " bayersk makkverk, bare bråk, 0 effekt osv" Er dette noe du har hørt selv? For meg høres dette heilt dumt ut. Hva med å ha litt humor angående ditt eget merke? Jeg gjer narr av bmw hele tiden likevel om jeg kjøre e36. Har hatt to volvo 940er før.. og jaggu fekk ikke jeg slengt mye "firkanta lego klosse" blablabla. Tok det med et godt smil uansett. Er så mye usaklige innlegg her at denne nesten bør flyttes til tulletråden Folk er trangsynte, da er det nødt til å bli sånn.
Reset Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 når Volvo karer ser en bmw, så sier dem " bayersk makkverk, bare bråk, 0 effekt osv" Er dette noe du har hørt selv? For meg høres dette heilt dumt ut. Hva med å ha litt humor angående ditt eget merke? Jeg gjer narr av bmw hele tiden likevel om jeg kjøre e36. Har hatt to volvo 940er før.. og jaggu fekk ikke jeg slengt mye "firkanta lego klosse" blablabla. Tok det med et godt smil uansett. Er så mye usaklige innlegg her at denne nesten bør flyttes til tulletråden ja, jeg har hørt dette MANGE ganger faktisk...
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 http://youtube.com/watch?v=uG0E6ntnn50&feature=related Hva er denne videoen god for? ta det rolig nå var jo ment for og vise hvordan politiet oppfører seg mot 240 eiere
Torek Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 http://youtube.com/watch?v=uG0E6ntnn50&feature=related Hva er denne videoen god for? ta det rolig nå var jo ment for og vise hvordan politiet oppfører seg mot 240 eiere Aha! Jeg var ganske sikker på at du viste den for å vise hvordan "alle" 240-eiere er, men da tenkte jeg tydeligvis feil om deg gooood..
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 http://youtube.com/watch?v=uG0E6ntnn50&feature=related Hva er denne videoen god for? ta det rolig nå var jo ment for og vise hvordan politiet oppfører seg mot 240 eiere Aha! Jeg var ganske sikker på at du viste den for å vise hvordan "alle" 240-eiere er, men da tenkte jeg tydeligvis feil om deg gooood.. hehe nei har vel ikke noe i mot folk med 240 så lenge de oppfører seg. men tydelig vis at politiet har det.
OleEven Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Dette har bare med smak å gjøre.. For min egendel har jeg bare fått volvo oppetter øra, kjenner mange som elsker gamle 240, 740 osv.. Har sittet på i en gammel 740turbo, vil ikke si at min gamle 1.3 Corolla gikk bra, men skulle vel nesten hengt på denne. Også følelsen jeg får da jeg setter meg inn i en 740 i sammenligning til 520`n min, i Volvon får jeg ikke lyst til å kjøre verken kort eller langt, setene er ikke innbydene, Motorlyden er ikke særlig ophissende, og gassresponsen er heller ikke den mest imponerende... MEN: Må si jeg virkelig liker utsende på denne. Men dere som liker dem, vær så go! Men desverre ikke noe for meg. Heller Corolla 1.3 da..
Torek Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Selvfølgelig er ikke gassresponsen på en turbobil like bra som på en bil med sugemotor. Selvfølgelig er ikke en 20 år gammel 740 Turbo særlig "sportslig" når vi snakker om veiholdning. Hvis du synes en 1.3 Corolla er mer spennende å kjøre enn en 740 Turbo så sier det mer om deg enn det sier om bilene, hehe No offence. Men som sagt tusen ganger før, det er godt folk har forskjellig smak og meninger
E30_Dale Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Er ikke noe begeistra for volvo eller noen andre svensk produserte biler... Da måtte det heller ha blit königsegg, hvis jeg måtte ha velget ! Men selvsagt er det tyskere som er tinget, og da selvsagt BMW!
Torek Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 hørte en 240 turbo på lørdagen, hørte turboen suse en halvtime før jeg fikk øye på den, og når den først kom rundt hjørnet, hadde den 50km/t elns haha, fliring da gitt:p Ehh.. Du hørte turboen suse i en halvtime? Vet du hva turbo er egentlig?
OleEven Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Hvis du synes en 1.3 Corolla er mer spennende å kjøre enn en 740 Turbo så sier det mer om deg enn det sier om bilene, hehe Da har du ikke sett corollan
OleEven Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Også følelsen jeg får da jeg setter meg inn i en 740 i sammenligning til 520`n Her meneer jeg 740 IKKE turbo.. Kan jo ikke sammenligne 520`n med noe turbo traktor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå