Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei jeg har en E36 coupe med montert bakrutesenker som bråker/slår mot bakvinduet som ikke er noe behagelig. Dette kommer bare når jeg spiller musikk. Håper noen har noen ideer om hvordan blir kvitt dette Takker får alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Silikon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ta den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Skal ha den på ihvertfall:D Hvor må jeg ha silikon da evt? bare på kantene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Skal ha den på ihvertfall:D Hvor må jeg ha silikon da evt? bare på kantene eller? Du fyller silikon innunder bakrutesenkeren rundt hele, løft forsiktig opp og påfør silikonen.!! (husk og kjøp silikon som ikke blir hard, men som er gjennomsiktig og blir som gummi når den tørker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 kjør no silikon inn under, elelr drit i å spill musikk men sikekr på at det er den som slår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Du kan lirke 2 gummi biter under den nederste kanten. Det har jeg gjort på alle mine, da blir lyden borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Du kan lirke 2 gummi biter under den nederste kanten.Det har jeg gjort på alle mine, da blir lyden borte Det hørtes mye bedre ut enn å fylle med silikon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 hvordan ser disse ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Vet du helt sikkert at det er bakrutesenkeren som lager lyden da..? Hattehylla på E36 skrangler no jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg la en tynn gummi list under kanten nederst hele veien, ingen lyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Ja det en den som lager lyd ja. Kan jo alltid prøve med litt gummi så lenge det ikke blir synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Noen som har bilder av tips,ene sine? Hadde vært kjempe greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hva med å faktisk spille musikk, gå ut av bilen ,og dytt bakrutesenkeren mot vinduet, og se om det gir seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 om det er taksenkeren, kan du dra til noen som driver med bilglass og spørre etter en meter eller to med demlist. den har klister på den ene siden som du kan feste på ruta eller senkeren. og er myk på den andre siden. og voila! ingen skramling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå