m3e30 Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde ring for info
Yezz Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Fantastisk nydelig bil, med den penaste fargen ein kan få på ein BMW! Fleire bilder ute i dagslys?
m3e30 Posted June 18, 2008 Author Posted June 18, 2008 ingen som vil ha deilig cabriolet nå som sommeren står for tur?
m3e30 Posted June 23, 2008 Author Posted June 23, 2008 jeg skulle ikka ha bilen, tok den i bytte på m3en., har nok med stsasdjonsvogna å husbygging jeg;)
m3e30 Posted July 31, 2008 Author Posted July 31, 2008 ingen som vill ha en strøken cab i sommer? sjelden farge etc. pris diskuteres!
Recommended Posts