StianA Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 hei tenkte jeg kunne dele denne planen med dere så dere vet hvor dere skal ta det pent =) http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive ... 88665a.pdf http://pub.tv2.no/nettavisen/motor/article1965011.ece
ingard Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 Jeg liker å holde meg maks 20km over på strekninger der jeg vet politiet har stått før. Da vet jeg at lappen ikke ryker i hvertfall Strekninga fra Mo til Saltfjellet er det mange kontroller, ja. I tillegg er veiene dårlige. Så råder folk til å ta det med ro der, hvis de vil ha lappen og helsa i behold (På selve saltfjellet er det en annen sak )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now