Margeir Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Jeg hører klikke lyd når jeg treffer noen ujevnheter i veien... Di lyden komme fra foran på framhjula... Er det noen her som har en mistanke om hva det kan være??
hauken Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 kan de være småstein mellom skiva og bremseskjoldene?
MGR Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Sjekk stabstagene. jepp.. stor sjangs for at det kan være foringene der;)
P.I.B Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Regner med det er lenkearmene. Enkelt og rimelig å bytte.
Margeir Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 har sjekket allt av foringer og det så veldig fint ut... Jeg blir gal av den lyden
HaakonE34 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Syykt irriterende lyd det der. Har det samme selv, men ikke funnet ut hva det er. Lyden kommer når jeg kjører på ujevnheter som "vaskebrett", opphøyninger osv.... Kan også framprovosere noe av lyden ved å rulle sakte få så hugge kjapt på bremsen.... Har byttet stab stag eller hva det heter uten forbedring. Skal inn med bilen på Emm-sport på torsdag for å prøve å få greie på det samtidig som AC'n skal tas service på.... Fortsettelse følger....
kimbru Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 høres ut som stabstag ledd... ofte kalt klikkestag..
Margeir Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 høres ut som stabstag ledd... ofte kalt klikkestag.. du har ikke ett bilde av det??
Margeir Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 okei... da har jeg bestilt riktige deler
Margeir Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 JIPPI!!! Nå er klikke lyden borte og det var det jævla staget...
Bimmerlars Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Greit å sjekke ting før man bare handler i hytt og gevær. Måten å sjekke ytre stabstagene på er å dra de opp og ned. Evnt. dra i midtre stabstaget, ute ved de ytre. Da kjenner du om det er slakk i kulene i stagene
Margeir Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Greit å sjekke ting før man bare handler i hytt og gevær. Måten å sjekke ytre stabstagene på er å dra de opp og ned. Evnt. dra i midtre stabstaget, ute ved de ytre. Da kjenner du om det er slakk i kulene i stagene Det var det jeg gjorde, så det var ikke så mye utgifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå