E30_Dale Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Ja det er godt at de tar de, men 15år! Og pernille kjøring i tillegg, det er rett og slett tragisk... Og den E36 var jo ikke så galen den heller, før han krasjet den.
oddis Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Tragikomikk. Den siste uken vet jeg om 5 ulykker der BMW har vært innblandet. Blir morsomt på forsikringa.
336mik Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 En som har dratt den litt lenger enn de fleste her ja. Er vel en del på forumet her som også har tjuvlånt bil i ung alder vil jeg tro.
Håkon318is Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Ser ut til at sidekjørtet er helt, går det ann å få kjøpt det? hehe Utrolig kjedelig dette ja. Så rimlig strøken ut før krasjen. Kondolerer til eieren.
316 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Bilen var ikke meldt stjålet, og foreldrene til guttungen vet ikke hvor han har fått bilen i fra.
matsrh Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Ikke artig å se slikt. Får vel en fin smekk på pungen han der ja!
ehrnst Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 full, stjålet bil, ingen førerkort = idiot. tenk om noen ventet på bussen og ja, jeg har kjørt uten lappen
Rayen Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Mangen idioter i blandt oss på veiene..Vet jo aldri ka man møter :S
Hansh Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Ser jo ut som det har sittet noen i passasjersetet uten sikkerhetsbelte og som løper rundt med kraftig hodepine nå..
Dirty Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Ser jo ut som det har sittet noen i passasjersetet uten sikkerhetsbelte og som løper rundt med kraftig hodepine nå.. ser joa den er knust fra utsia, så tviler på det. da må han å kjørt på en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå