HappyHenke Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Tenkte det var på tide å lage meg en egen tråd om bilen min slik jeg slipper lage ny post for hver gang jeg legger ut bilder Bilen er en 1997 modell som har rullet rundt 163.000 km i skrivende stund. Da jeg kjøpte den for 1 og 1/2 år siden var den dønn orginal. Siden den gang har jeg gjort litt av hvert med den. Ting som er blitt gjort: Eksteriør - Orginal M3 front - Orginal M3 sideskjørt - Orginal M3 bakfanger - M3 speil - M3 sidelister m/ BMW Motorsport emblem - Ny frontrute Interiør - E36 Sportsratt med airbag trekt i alcantara med ///M sømmer. - 18 knappers kjørecomputer (Work in progress) Lys - Sotet blinkers fremme - Sotet sideblinkers - Nye orginale ZKW frontlykter - Umnitza Predator Chromium Angeleyes. - FK Grøftelys - 6000k Xenon i hovedlys - 6000k Xenon i grøftelys - Rød/Hvite baklykter. Understell og motor - Bilstein B10 60mm / 40mm - Eisenmann cat-back 2x76mm eksosanlegg Felger - 17" Orginale M3 Motorsport felger ( Sommer ) - 15" Orginale kjipe BMW felger ( Vinter ) [BILDER] Interiør og diverse side 3 Liten update, med nye bilder side 4 Update, alcantara ratt installert side 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 FANTASTISK! Dette er en av de peneste e36 coupe jeg noen gang har sett. Kombinasjon med farge, styling og felger er helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Nydeligt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Perfekt E36 med alle de rette delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Pen kombo av farge og styling som nevnt ovenfor, men er den venstre nyra di skjev eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Veldig fin bil! Men den venstre nyra er nok skeiv ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Takk for alle kommentarene Nyren er skjeiv pga knekt feste, og ene blinklyset er også skjeivt pga dårlig passform. Så det er litt småfiks jeg må ta tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Pen bil Brodern har akkurat samme bil, men med E46 M3 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 er det ikke noe anna og si en vakkert du har nok et perfekt eksemplar av E36, ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Utrolig så fin en bil blir, bare med orginal M-tech! Gratulerer med strøken tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Sjeldent pent eksemplar dette her ja. Virkelig en nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Knall flott E36 Coupe! Skulle nesten bare hatt S50 så hadde det vore prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Perfekt altså! Jeg fikk vann i munn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Den var virkelig pen, fargen var jo helt nydelig. må ta noen bilder av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå