Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med eieren i dag. Han har vist gode planer med bilen da. Snakker om å hellakkere den (samme farge), pluss bytte koffertlokk. Han skulle også begynne å bruke bilen mer, og var ikke intr. i salg. så blir spennende å se.

Tok forøvrig et bilde av den i farten, som jeg kan legge ut når jeg har mulighet om ønskelig.

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, det blir spennende! :) Be han legge ut en tråd om bilen eller noe da? Hadde væt kjekt å følge med på, hehe :)

Legg ut bilde om du gidd ;) Og om Eirik er enig i det!

Skrevet
...har brukt mye mye penger på den og fått et forhold til den...
hehehe :D Jeg har ingen forhold til min bil nei :D ...

tom argumentasjon på deg da...

...Jeg stemmer for at den selges til BMWEntusiasten ;)

For all del :P

• 2 years later...
Skrevet

Kjenner som tidligere sagt dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er :P

Skrevet
Kejenner dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er :P

Trist det da. Denne som var utgangspunktet til hvordan jeg ville ha E36'n min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...