koll Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Snakket med eieren i dag. Han har vist gode planer med bilen da. Snakker om å hellakkere den (samme farge), pluss bytte koffertlokk. Han skulle også begynne å bruke bilen mer, og var ikke intr. i salg. så blir spennende å se. Tok forøvrig et bilde av den i farten, som jeg kan legge ut når jeg har mulighet om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, det blir spennende! Be han legge ut en tråd om bilen eller noe da? Hadde væt kjekt å følge med på, hehe Legg ut bilde om du gidd Og om Eirik er enig i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ...har brukt mye mye penger på den og fått et forhold til den... hehehe Jeg har ingen forhold til min bil nei ... tom argumentasjon på deg da... ...Jeg stemmer for at den selges til BMWEntusiasten For all del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Åssen gikk det med denna bilen? Noen som vet om det ble laget en ny tråd? Denna var virkelig strøken Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Kjenner som tidligere sagt dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Kejenner dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er Trist det da. Denne som var utgangspunktet til hvordan jeg ville ha E36'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå