BMWentusiasten Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Lukter entusiast av denne nå... det desidert råeste rattet man får til E36! synes det er i samme klasse som Alcantara rattet til E46 CSL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Kult ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hehe ja begynner å bli bra nå! Kan vel sies å være entusiastbil nå hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kult ratt tusen takk! meget fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Lenge siden du har postet her nå da Har akkurat lest igjennom tråden din, bilen er knallfin den! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Lenge siden du har postet her nå da Har akkurat lest igjennom tråden din, bilen er knallfin den! Stå på! Tusen takk for det Ja begynner å bli en stund siden.. kanskje det er på tide med en liten update. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 pen bil:) kan skaffe deg pris på de blink lysene i morgen vis det er int pm meg med nummeret ditt da:) btw må ta en e36 photoshoot en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 pen bil:) kan skaffe deg pris på de blink lysene i morgen vis det er int pm meg med nummeret ditt da:) btw må ta en e36 photoshoot en dag Takk Likte din også! Jeg har jo flyttet til oslo, og skal tilbake dit i dag, men vi kan jo ordne det en annen gang? Er hjemme av og til Men takk likevel Og vi må definitivt få til en photoshoot en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 pen bil:) kan skaffe deg pris på de blink lysene i morgen vis det er int pm meg med nummeret ditt da:) btw må ta en e36 photoshoot en dag Takk Likte din også! Jeg har jo flyttet til oslo, og skal tilbake dit i dag, men vi kan jo ordne det en annen gang? Er hjemme av og til Men takk likevel Og vi må definitivt få til en photoshoot en gang! takk for det:) flyttet til oslo? man flytter jo ikke fra bergen du får gi en lyd når du er i byen da så tar vi noen bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 pen bil:) kan skaffe deg pris på de blink lysene i morgen vis det er int pm meg med nummeret ditt da:) btw må ta en e36 photoshoot en dag Takk Likte din også! Jeg har jo flyttet til oslo, og skal tilbake dit i dag, men vi kan jo ordne det en annen gang? Er hjemme av og til Men takk likevel Og vi må definitivt få til en photoshoot en gang! takk for det:) flyttet til oslo? man flytter jo ikke fra bergen du får gi en lyd når du er i byen da så tar vi noen bilder ! Damen er fra oslo skjønner du Får nok lokket henne med til bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hehe.. Hvilken vei kjører du over? Vi kunne treffes engang.. Jeg bor i slutten av Rv50.. I Hol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Hehe.. Hvilken vei kjører du over?Vi kunne treffes engang.. Jeg bor i slutten av Rv50.. I Hol Jeg kjører over deg i... 30 tusen fot tror jeg. Bilen står i trygg forvaring i garasjen i bergen hehe. Har ikke hjerte til å la den stå ute og forfalle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Nei men du må jo kjøre den over engang?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Damen er fra oslo skjønner du Får nok lokket henne med til bergen hehe det må du få til har vært i oslo på kurs noen ganger og det er like digg og komme hjem hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 vurderer bilstein b10 jeg også. men synes du bilen blir får lav? er du ellers fårnøyd med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå