maasoey Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Jeg har litt lyst til å kle hele gulvet i Beemern med Aluminiumsplater. Enkelt og greit fordi det er så mye lettere å holde rent. Men er det noen store drawbacks med det? Noen som har bilder av det?
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 skal du kjøre racing er det jo greit, men ellers blir det vel bare harry
opt Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Velour er det eneste som duger så lenge du ikke har unger eller bur.
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Har du problemer med å holde bilen ren altså? slik at det hadde sett penere ut med aluplater på gulvet? Blir du så skitten at er nødvendig å høytrykkspyle inni da eller? Ser jo helt dust ut også..
Der Barockengel Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Men er det noen store drawbacks med det? Hele gulvet? Rent bortsett fra det andre har påpekt allerede, tror jeg at lydbildet inne i bilen kunne lide...
rafa Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Slakt. Enig med alle som har sagt at alu på gulvet ser fælt ut.
-Anders- Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Du tenker på alulook matter fra tema eller? humre humre Go for it, så har du det feteste interiøret i gata.
jcvold Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 jeg hadde det i min E 36 320, så helt ok ut syntes jeg. her er bilder
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Gummimatter ser jo også jævlig ut! Orginale stoffmatter er tingen, og de som sier at de e vanskelig å holde rene, bare tuller Er null problem, vinter el sommer..
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 GS har jo tilbud på stoffmatter (og gummi også.. ) Slå til før 20. juni! Sparer 150-200,- eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå