jcvold Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Hadde bilen min parkert uttafor joben i dag,og BMW tiltrekker seg tydeligvis andre BMW`er,for da jeg så ut hadde denne nydelige M5`en parkert ved siden av
ingard Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Du skulle definitivt investert i nytt kamera Ser du M5 og M3 ofte?
jcvold Posted June 9, 2008 Author Posted June 9, 2008 hehe,ja er mobilkameraet mitt jeg hadde for hånden. ja ser relativt ofte M3 , M5 og M6. er egentli M5 jeg ser mest av. men ene kundem min har kjøpt seg helt ny BMW 650 cabriolet,så dne skal jeg prøve til uka.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now