Gå til innhold

Min E46 320d (nå godkjent senket)

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Menne..

Ser at du har en 2000-modell, og det rattet du har, er fra en facelift (2001->)..

Dette er da trolig ettermontert av type ikke-BMW, for, så vidt jeg vet, så er det fortsatt ubekreftet om airbag-en faktisk fungerer når dette nye rattet er montert.

Mange fikser bare en motstand, som lurer bilen til å tro at airbagen er O.K..

Kanskje du burde sjekke litt rundt på akkurat dette? Dumt med en slik falsk trygghet :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Heisann, orange blinklys, hvor har du det fra? hehe! Er vel bare pæra som er orange, blitzen fikk det sikkert til å se orange ut på siste bildet..

Den er rimelig lav, er nok senket ca 70 mm, for ser jo forskjellen på dama sin og den er senket 40 og min er vesentlig lavere.. Men nå er bilen justert opp igjen til ca 30 mm senk, skal på 4 hjulskontroll på mandag og deretter få skrevet det inn i vognkort :)

Tenkte den skulle få være litt høy i vinter, og så slippe den ned igjen til våren forhåpentligvis i kombinasjon med noen 19" felger :)

Hvordan den går med tuningbox det er som natt og dag, sier dette for en kompis har samme bilen (bare ikke automat) med samme boksen, og den sparker bra.. problemet med min tror jeg er att jeg har gåen lmm, så jeg får ikke noe spes utbytte av boksen (merker forskjell, men har ikke fått somlet meg til å feilsøke så jeg vet 100% hva som gjør dette effekttapet)

Den drar bra opp til rundt 2500 rpm, for så å dø ut en god del, men på høyt turtall da drar den bra igjen.. dette gjelder både med og uten boks..

noen som har noen smarte forslag hva det kan være, annet enn lmm? egr ventil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pen bil! :wink:

Har samma bilen selv, og hadde akkurat samme problemet som deg en god stund! Vurderte også om det enten var LMM eller EGR-ventil. Har hørt fra flere at en 320d SPISER LMM så byttet denne, og bilen hoppet fra 10hk til 1000hk for å si det på den måten :wink:

Sjekk litt rundt omkring med rabatter osv, på bmw skulle de ha 3600kr, men forhørte meg litt rundtom og fikk rabatter, så var plutselig prisen under halvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne..

Ser at du har en 2000-modell, og det rattet du har, er fra en facelift (2001->)..

Dette er da trolig ettermontert av type ikke-BMW, for, så vidt jeg vet, så er det fortsatt ubekreftet om airbag-en faktisk fungerer når dette nye rattet er montert.

Mange fikser bare en motstand, som lurer bilen til å tro at airbagen er O.K..

Kanskje du burde sjekke litt rundt på akkurat dette? Dumt med en slik falsk trygghet :?

den typen ratt kunne man få fra den 6mnd i 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...