Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått noen kjipe symptomer på godbilen, den fusker og vil ikke gå på tomgang.

Det begynte med at den gikk helt perfekt, men stoppa inn i kryss, så begynte den jage på tomgang.

Nå holder den seg ikke på tomgang uten at jeg holder foten lett på gassen, slipper jeg opp faller den ned og stopper etter litt.

Forøvrig har den også begynte å jage når jeg kjører på lave turtall, rundt 1500-2000 o/min.

Noen som kan gjenkjenne dette og vet hva det skyldes?

Posted

Du får sjekke innsugsbelg osv. for falskluft, sprøyte litt startgass rundt slangene for å se om turtallet forandrer seg, da har du funnet en feil ihvertfall :-)

Posted
Tomgangsmotor sa en kar, noen tanker rundt det?

Jeg har to kompiser som hadde liknende symptomer med sine m20b25.

Ordnet seg etter å ha renset tomgangsmotoren med startgass.. :wink:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...