knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Har fått noen kjipe symptomer på godbilen, den fusker og vil ikke gå på tomgang. Det begynte med at den gikk helt perfekt, men stoppa inn i kryss, så begynte den jage på tomgang. Nå holder den seg ikke på tomgang uten at jeg holder foten lett på gassen, slipper jeg opp faller den ned og stopper etter litt. Forøvrig har den også begynte å jage når jeg kjører på lave turtall, rundt 1500-2000 o/min. Noen som kan gjenkjenne dette og vet hva det skyldes?
318iAT Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Du får sjekke innsugsbelg osv. for falskluft, sprøyte litt startgass rundt slangene for å se om turtallet forandrer seg, da har du funnet en feil ihvertfall
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Det kan være en tanke ja Noen flere?
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Tomgangsmotor sa en kar, noen tanker rundt det?
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Tomgangsmotor sa en kar, noen tanker rundt det? Jeg har to kompiser som hadde liknende symptomer med sine m20b25. Ordnet seg etter å ha renset tomgangsmotoren med startgass..
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Hvordan gjorde de det? Bare plukka av slanger og sprøyta inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå