Radeon Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Investerte i et sett nye felger nå ettersom de som stod på da bilen ble kjøpt ikke var så lekre å langt fra noen BMW felger. 235/30/20 M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Rått Så utrolig bra ut sammen med rødfargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Kan du knipse et bilde som viser hele bilen fra siden? Det der var rett og slett sexy Hvilken rødfarge har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 så bra ut det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Skal se om jeg kan få inn et bilde fra siden. Husker ikke helt fargekoden, men heter for Hellrot. Litt falma da, har polert men må nok over hvertfall en gang til. Spesielt panser er lyst i fargen. Noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Godkjent Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 drit kult ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Passa utrolig godt! Begynner å innse at det er 20" jeg må ha. Senk? Innpress? Valsa hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Skal se om jeg kan få inn et bilde fra siden. Husker ikke helt fargekoden, men heter for Hellrot. Litt falma da, har polert men må nok over hvertfall en gang til. Spesielt panser er lyst i fargen. Noen tips??? Ussj, der sliter dunok desverre litt. Vanlige rødfarger er tette farger, og håpløse når de begynner og blekne. Det¨er ikke lakken som slites, men fargepigmentene som forsvinner. Skal du ha et bra resultat så er det omlakkering som gjelder, og da burde du legge klarlakk oppå. Det bevarer fargen litt lengre. Unngå og parkere i solen etc. Da kan man bevare fargen en stund. Hvis du vil gjøre noe midlertidig for og få mere farge, er det rubbing med godt rubbemiddel som er tingen. 3M elller lignende rubbemiddel. Men ikke rubb med maskin. Går rimelig fort og slipe seg igjennom lakken hvis man bruker maskin og er litt uoppmerksom. Poler etter rubbing, og du har en skinnenede bil for en stund. Men det utsetter nok bare en lakkering desverre. Så synd egentlig, for røde biler er herlige, og man ser de ikke på veien hver dag. Ivertfall ikke BMW Nice bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 ET 35 Senk 40/40 Litt valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Nice!!! Godkjent det der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Folket liker det! jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Ser Hellrot fås både som vanlig og metalic, tror den hadde sittet fint på E28`n min En kompis av meg vannslipa panseret sitt med extremt fint papir, rubba og polerte, det ble perfekt, men mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Nice bil btw Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Ble bra det der.. Men er ikke 235 dekk litt "smalt" til 20".? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå