D1 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hei Er på leting etter en E36 320i, men ikke lett å finn en man vil ha når man er kresen. Specs jeg er på leting etter: Pris klasse: Under 75.000 Km stand: Under 200.000 Fargevalg: Sølv,Blå,Svart eller Rød Intriør: Grått stoff eller Sort skinn Karosseri: Coupe eller sedan Den bør også se relativt strøken ut og orginal ut, M3 styling er greit så lenge det er komplett. Har søkt en stund med disse kriteriene men finner ikke noe som er spesielt interresant. Takker på forhånd for hjelp. Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvis du velger å se bort ifra M-Tech pakken når du kikker så blir det lettere å finne biler med bra potensiale. Biler med full M-tech har en tendens til å være priset litt for mye, mot hva plastikken er verdt. Sett det heller på selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D1 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Når jeg søker så søker jeg på kun pris å kilometer stand, for da får man opp alle typer. Men har omtrent sett over alle biler på autodb og finn.no.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D1 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Da har jeg funnet ett par interessante. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13701258&sid=xz10cabG6Kh3689781&WT.svl=Bilde http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13758730&sid=xz10cabG6Kh3999417&WT.svl=Link Også snakker jeg med en inne på forumet her, så er lovende dette. De på finn er kanskje ikke i den fargen jeg vil ha, men tekniske virker dem bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 har en e36 325 i den prisklassen du skal få billi vis du tar den som den står litt små fixs,, må få tak i gokjente senke fjæra, å bli eu gokjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D1 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 He he Vil ikke ha en bil med småfiks. Helst vil jeg ha en bil jeg bare kan ta en liten service på å tute å kjøre, men virker som det ikke finnes så mange sånne biler ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D1 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Da tror jeg at jeg har funnet den rette bilen. Dere finner ut om jeg kjøper, da jeg regner med å bli litt aktiv her. Denne tråden kan slettes egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå