Tranø Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Den er rå ja. Eneste bilen som står der oppe med løste dører Den var også ute på byen i helgen, bryllup tror jeg. Var ihvertfall pyntet med noen blomst og flagg, samt noen hvite bannere over panseret. Merkelig hvor stille trafikken gikk forbi akkurat da denne kom Mr.Phillips sa at jeg kunne ringe til alle døgnets tider om lotto`n slo inn til helgen Fargen passet egentlig bra den, men jeg ville nok selv ha valgt noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Grei den som står på Strandveien Auto også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Sto en i Drammen før også. Stoooore nyrer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 lå en slik en bak meg her om dagen også er ikke så mange av de på veien enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Skjønner ikke helt tanken bak bilen... cupe suv¤#%?? hmm merklig, men som sakt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 syns den bilen der ligner på en forvokst coupe med fire dører og alt for høy rompe.. lite pent. men det er som sakt min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Litt for spesiell for meg foreløpig, men kan jo hende jeg liker den bedre etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Bavaria Arendal har en som demobil. I sølv som "alle" andre. Skjønner ikke helt greia. Blir som en X5 med færre seter, dårlig takhøyde og dårlig plass. Kjører vistnok bra, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Er ikke fæl men X5 er finere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 syns den bilen der ligner på en forvokst coupe med fire dører og alt for høy rompe.. lite pent. men det er som sakt min mening Enig. Det der er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Tar litt tid før jeg får fordøyd denne tror jeg.... P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 styggere en Faen selv men mulig den blir fin om en 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Skjønner ikke helt tanken bak bilen... cupe suv¤#%?? Hva skal man ellers kjøpe dersom man har mye penger, liker å vise det (gjelder vel stort sett alle nye BMW), kun er to, liker å sitte høyt, ikke har hørt om global oppvarming og ikke har behov for sitteplasser til hele fotballaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Bøtt øggly! Er det Chris Bangle som tegner enda? I så fall burde mannen få støvelen fort som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå