Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den er rå ja. Eneste bilen som står der oppe med løste dører :?

Den var også ute på byen i helgen, bryllup tror jeg. Var ihvertfall pyntet med noen blomst og flagg, samt noen hvite bannere over panseret. Merkelig hvor stille trafikken gikk forbi akkurat da denne kom :wink:

Mr.Phillips sa at jeg kunne ringe til alle døgnets tider om lotto`n slo inn til helgen 8)

Fargen passet egentlig bra den, men jeg ville nok selv ha valgt noe annet.

Posted

Bavaria Arendal har en som demobil. I sølv som "alle" andre. Skjønner ikke helt greia. Blir som en X5 med færre seter, dårlig takhøyde og dårlig plass. Kjører vistnok bra, men...

Posted
Skjønner ikke helt tanken bak bilen... cupe suv¤#%??

Hva skal man ellers kjøpe dersom man har mye penger, liker å vise det (gjelder vel stort sett alle nye BMW), kun er to, liker å sitte høyt, ikke har hørt om global oppvarming og ikke har behov for sitteplasser til hele fotballaget?

Posted

Bøtt øggly! Er det Chris Bangle som tegner enda? I så fall burde mannen få støvelen fort som f...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...