kazynor Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 I like big buts.... \:D/ men når denne skaden skal rettes igjen blir det: Stop! Hammertime... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 I like big buts.... \:D/ men når denne skaden skal rettes igjen blir det: Stop! Hammertime... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Sorry for OT men finnes det et bilde Knut olestad IKKE kan grave fram på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Det bildet der er av mitt eget mesterverk, havna forresten i lokalavisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Så var ikke bare jeg som tenkte E39 compact når jeg så det bildet? Lå bak en NAF bil på vei til jobb med enda en E39 som var påkjørt bakfra, og som skulle til Jæger for retting. knut_olestad: Du hadde elsket skiltene til en ullklærfabrikk i Bergen: Janus Gjett om det er mange som har vært og tapet/sprayet over den J'en Kanskje du burde finne et skilt med humper i veibanen og skrive "I like big buts"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 (j)anus he he God ide Hadde en periode med å montere svarte sebra på vikepliktskilt, tror nesten jeg må ta opp igjen den tradisjon Ble noe ot dette men, kanskje vi får ta denne diskusjonen på tulletråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 (j)anus he he God ide Hadde en periode med å montere svarte sebra på vikepliktskilt, tror nesten jeg må ta opp igjen den tradisjon Ble noe ot dette men, kanskje vi får ta denne diskusjonen på tulletråden? Ja, sikkert lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå