Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Var på Insp. 2 med bilen idag. Der heter det seg at de skal skifte luftfilter. Jeg har dog K&N innsatsfilter, men dette var skiftet ut med originalt og K&N filteret var ikke å se/kastet. Er dette normalt? Skal ringe dem uansett i morgen, men synes dette var litt feil måte å gjøre det på? Burde jeg ikke iallefall fått beholdt K&N-filteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 De hadde nå sett at jeg hadde kn innsatsfilter når jeg hadde den på insp 2. Så de hadde bare vasket det sa han karen der... Ring dem å hør du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Spent på hva utfallet blir egentlig. Det kostet jo tross alt noen kroner... Håper bare jeg ikke får den "Han så sikkert ikke at det var innsatsfilter"-kommentaren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Får håpe det går bra, får forte deg å ringe i tilfelle det ligger der nede i en søppel dunk, før det havner helt andre plasser:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 vi oppbevarer deler i 4 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Hadde du klistrelapp oppå luftfilternoksen. Følger jo med når du kjøper filteret. Hvis du har det bør/skal de betale for et nytt. Er fortsatt mange som ikke vet hva et KN-filter er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå