Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se der ja... Noen som har prøvd dette, og veit om det er masse arbeid eller ikke? Interiøret vil ikke stå i bilen mens jobben blir gjort... Antar det gjør ting en del enklere.

Skrevet

Dette funker bra, har selv hatt full shine på mine seter nylig med dette. Anbefales,, er nok litt lettere om setene er ute når man gjør det. Tok ut mine når jeg gjorde jobben.

Skrevet

Er det noen annen grunn til å ta ut interiøret enn at det er lettere å smøre på dette? Tenker da mest på lukt ect. Ser for meg at det blir litt mer arbeid når du først skal ta ut alle setene, smøre inn disse kjemikaliene for så å montere alt inn igjen.

Jeg lider av kronisk latskap, og ønsker at alle prosesser i livet skal inneholde minst mulig arbeid, og da hovedsakelig fysisk :D

Skrevet

Låner denne tråden litt, noen som hvet hvordan man finner ut farge på skinnet når man skal bestille den skinn farge greia?

Skrevet
Låner denne tråden litt, noen som hvet hvordan man finner ut farge på skinnet når man skal bestille den skinn farge greia?

Har du sjekket hanskerommet.? I min bil ligger det en "bok"/hefte sammens med instruksjonsboken, med en skinnprøve samt info om farge på skinnet i bilen..!

Skrevet

05032008036.jpg

Og så sender du inn til fargematching.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...