pål Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Dette her blir bra, er artig å lese når du gjør det så nøye og bra.
Steven Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Dette her blir bra, er artig å lese når du gjør det så nøye og bra. Tusen takk! Kjekt med hyggelige tilbakemeldinger også! Har rydda garasjen idag og fått sortert alle delene slik at det skal blir lettere å montere. Var også en tur oppom lakkereren og kikka, han har fått gjort en del og det nermer seg I tillegg har jeg vært hos naboen og fått tigga noe på eksosen. Måtte modifisere litt på grenrøyra
Steven Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Har vært en tur oppe hos lakkereren og tatt noen bilder. Og det ser ut for at han skal være ferdig til Fredag. Fordi da skulle han visst få inn en ny bil som skulle være klar til et treff 9ende mai. Så dette lover bra Har også gjort ferdig eksosen med polerte grenrør, simons midtpotte og simons bakpotte. Håper lyden blir bra! Testa grenrøyra på en topp broderen hadde liggende. Fordi jeg måtte som sagt modifisere litt på vinkler osv. for å få disse til å passe Han har fått lakkert motorrom, bagasjerom, bakfanger, skjørter og bagasjelokk. Blir lakkering av resten av bilen imorgen og resten av delene etter det! Noen bilder.
Steven Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 dette blir bra steven Takk! ja tror det skal bli bra nå Men har du hørt noe om biltreff i Haugesund 9-10 mai? Det står ingenting på superstreet om det hvertfall :SEDIT: var feil dato, skjer hvis noe helga den 23 mai
Steven Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Fikk bilen igjen fra lakk på torsdag. Og har etter det nesten bare vært på jobb og i garasjen og montert. Fikk dørene tilbake igår og får resten imorgen. Har gjort klart motorrom, fått inn teppet, taktrekk og lagt opp ledningsnett til elektriske ruter. Samt innreda bagasjerommet. Venter med å montere dører, skjermer, og fangere til jeg har alt klart inni og i motorrommet pga. at jeg helt sikkert kommer borti og lager riper om det står på. Er så liten plass i garasjen nå med deler ståande over alt at jeg har tatt i bruk rommet mitt til lagringsplass. Her står framskjermene og vinga Men bilder sier mer enn tusen ord Ble dårlige bilder siden bilen er så mørk.
AH Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ser utrolig bra ut!! har like stort arbeid i vente med min e30 325 89mod 4dørs... Tips til hvor jeg kan kjøpe nye side skjermer? mekonomen sin passform er ikke mye og skryte av
winchester Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Utrolig bra prosjekt, meget god motivasjon for oss som tenker å starte på et selv! Brock B1 felger på E30 er så utrolig rått! Ser utrolig bra ut!! har like stort arbeid i vente med min e30 325 89mod 4dørs...Tips til hvor jeg kan kjøpe nye side skjermer? mekonomen sin passform er ikke mye og skryte av www.koed.no har vel antar jeg.
Steven Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Ser utrolig bra ut!! har like stort arbeid i vente med min e30 325 89mod 4dørs...Tips til hvor jeg kan kjøpe nye side skjermer? mekonomen sin passform er ikke mye og skryte av Takktakk Framskjermene du mener? Jeg kjøpte hvertfall uoriginale på koed.no. Om du kjøper uoriginale, samme hvor så får du mest sannsynlig en skjerm fra veng.no. De fleste får deler fra dem uoriginalt. Skal du ha perfekt passform går du for de dyre originale de har på koed.no Men passer helt greit de uoriginale også, men det varierer jo. Noen er gode, mens andre ikke.
Steven Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Nå nermer det seg! Har fått montert det meste og regner med å ta den første turen i løpet av helga Leverte inn den ene bakruta til å få solfilm idag, og får den imorgen. Fikk også de 2 nye bakdekka idag, så det blir omlegging imorgen. Mangler egentlig bare å få lakkert litt listverk rundt rutene på dørene, montere panser, montere tankdeksel, montere dørtrekk, legge om 2 dekk, sette inn front- og bakrute, lufte slavesylinder, koble opp og montere lambdaen og vaske og bytte felger Så skal jeg være i mål! Her er litt bilder fra ikveld :wink
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Resultatet blir helt rått! Hvor mye har du brukt totalt på prosjektet til nå?
leif harald Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Søren så strøkent det ble da steven!!! Misuner deg max at du snart er klar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå