h4ns3n Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Her er noen bilder av bilen på innsiden!Fullt m-tech recaro interiør med nakkestøtter bak. Litt slitt førerstol men ellers veldig bra stand. Og m-tech 2 rattet og en godluktende wunderbaum er jo et must Heldig med standen på det interiøret der!^^,
Steven Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Takk for det! Er veldig fornøyd med interiøret:) Men førerstolen er slitt på den vanlige plassen. Men siden moren min har vært møbelsnekker så fiksa hun det ganske greit og sydde inn litt nytt stoff
Steven Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Va det du så hadde "fjernstart" på m50'en? Med kontroll, hvis det va du kor kjøpte du det? Det stemmer! Det heter remote starter og fås kjøpt på ebay for en superbillig penge! Men monteringen er det verre med, hvis du ikke vet hva du driver med så tar det fort 3 dager før du finner ut av det. Slik som jeg gjorde Men hvis du bestiller kan jeg hjelpe deg med det siden det ikke er så langt mellom oss. Trenger blandt annet et rele som gjør om polariteten på en ledning og litt småfiks for å få det til å virke. I tillegg til remote starteren så kjøpte jeg fjernstyrt sentrallås med motorer til alle dørerene. Tror det kom på 5-6 hundre kroner for starteren og sentrallåsen på ebay!
haraldsenracing Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 denna bilen din blir råare å råare! eg må ta meg ein tur te hgs snart så du får sjå min og:P
Anders_w Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 flott bil:) blir bedre og bedre:) hvor har du fått tak i de motorfestene der? var vel det det var bilde av? dem gul/hvite nylon ett eller annet? hehe:)
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Flott bil detta. Liker alt det du har gjort med bilen. Kjempe Flott.
Steven Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 denna bilen din blir råare å råare! eg må ta meg ein tur te hgs snart så du får sjå min og:P Takker for det:) Ja vi burde gjort det, får ta det en fin søndag når jeg har fått montert alle delene!
Steven Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 flott bil:) blir bedre og bedre:) hvor har du fått tak i de motorfestene der? var vel det det var bilde av? dem gul/hvite nylon ett eller annet? hehe:) Takker for det! De som er avbildet er de forsterka girkasse festene. Men motorfestene er av samme material og fås kjøpt på Ireland Engineering, http://www.bmw2002.com Bilder av delene live kommer når jeg får dem!
Steven Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Flott bil detta.Liker alt det du har gjort med bilen. Kjempe Flott. Takk for det du, det varmer arbeidslysten!
Steven Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Fikk pakke fra koed idag Den inneholdt hovedsaklig svarte DE lykter, og ellers lit små snacks Lyktene var jeg heldig og fikk tak i brukte for under halv ny pris på koed:D Tok turen ut i garasjen og bytta lyktene. Før Sammenligning Etter Fikk ikke sett helt hvordan det ble da det var begynt å bli mørkt da jeg var ferdig
haraldsenracing Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 skam rått! e30 med sota front lykter er SNADDER=)+ det passe knall bra til fargen på bilen din.
Steven Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Fikk også skrudd opp sperrediffen som jeg har liggende her om dagen. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg har 2 differ. En uten sperr med perfekt utveklsling(2.93) etter motoryttet og en med sperr(3.91) som gjorde at det ble for mye giring etter motorbyttet. Og planen er da og få 2,93 uteveksling med sperr. Noe som gjør at jeg må bytte litt på delene Her er noen bilder. Å få ut selve innmaten er ikke spesielt vanskelig. Må bare være litt forsiktig slik at man ikke ødelegger tettningene. Det hjulet med tagger er speedometerhjulet og er bare presset på. Så fant frem tersen og dro den av. Gikk fint etter noen småslag rundt hele. De boltene står som bare juling. Prøvde først å løse dem uten å varme, men det var rett og slett umulig da de er satt inn med locktite. Så fant fram varmepistolen og muttertrekkeren. Til og med da var det noen av boltene som måtte varmes flere ganger før de gidde seg! Så nå som den er i deler venter jeg bare på å få langfri en uke slik at jeg kan begynne å ta ned bakstillinga og bytte ut diffen. Skal også bytte ut foringer, bremseslanger, sandblåse og gi den et nytt strøk med tectyl. Bestilling lagt inn på Ireland igår, får vell pakken neste uke tenker jeg!
destroyy Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Tøff bil Syns du skulle spandert på dørtrekk i skinn bare
Steven Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Tøff bilSyns du skulle spandert på dørtrekk i skinn bare Takk for det! Dørtrekk i skinn passer kun hvis resten av bilens interiør også er i skinn. Hvis du ser etter så har dørtrekkene samme stoff som stolene og benken og hører til interiøret. Så dørtrekk i svart skinn ville bare ødelagt finishen på hele interiøret Syns hvertfall jeg da
Steven Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 skam rått! e30 med sota front lykter er SNADDER=)+ det passe knall bra til fargen på bilen din. Ja det kommer seg nå! Har hatt sota lykter på ønskelisten leeeenge nå Endelig er de montert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå