Steven Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Men sekundærkjeden er altså ikke byttet? nei, den er ikke det Ville gjort det hvis jeg var deg. Den strekker seg ganske mye. Med såpass slakk som du har nå, er det ikke lenge før den begynner å rasle.... Bytt også strammer og den bakkelitt-delen som ligger ved siden der. Ikke kostbart, så du kan risikere å angre kraftig senere... Hmm...skal vurdere det Er jo fort gjort å bytte
Pedi Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Det er fort gjort å bytte, og det er direkte dumt å ikke bytte det... No offence...
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Fant et sett på Ebay som inneholdt kamlåse verktøy,. sfvinghjulskilen, vanosdrev justereren, nippel for trykkluft ogalt. Kom på 1500 ink frakt Totally worth it
Steven Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 La nettopp inn en bestilling hos Ireland Engineering Blir julaften når den pakka kommer Får slenge ut noen bilder også da
Steven Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Fant et sett på Ebay som inneholdt kamlåse verktøy,. sfvinghjulskilen, vanosdrev justereren, nippel for trykkluft ogalt.Kom på 1500 ink frakt Totally worth it Ja det var ikke en gal pris. Koster fort mer om du skal levere det inn på verksted
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Fant et sett på Ebay som inneholdt kamlåse verktøy,. sfvinghjulskilen, vanosdrev justereren, nippel for trykkluft ogalt.Kom på 1500 ink frakt Totally worth it Ja det var ikke en gal pris. Koster fort mer om du skal levere det inn på verksted Jepp. Første gangen jeg gjorde det tok Bavaria på Gardermoen det.. 8000 kr Skam...
Steven Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Fant et sett på Ebay som inneholdt kamlåse verktøy,. sfvinghjulskilen, vanosdrev justereren, nippel for trykkluft ogalt.Kom på 1500 ink frakt Totally worth it Ja det var ikke en gal pris. Koster fort mer om du skal levere det inn på verksted Jepp. Første gangen jeg gjorde det tok Bavaria på Gardermoen det.. 8000 kr Skam... å fyy for en pris! tenk alt det spesialverktøyet du kunne fått for de pengene
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Ikke minn meg på det a Angrer på at jeg ikke bare kjøpte alt det der i første omgang.. Men til neste oppbygging har jeg alt klart ARP, Spesialverktøy, MLS, Wiseco, og Active Autowerke
Steven Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Noen som har tips til hvordan jeg kan få eksosen min flott og shiny igjen uten å pusse/knikke meg ihjel? Hadde en oljelekkasje fra oljepåfyllingslokket på vålertreffet slik at det dryppa endel olje ned på eksosen som har gitt den en mørk upolert farge. Det er rustfritt stål. Slik så det ut nytt
bcRichard Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Man kan også få kjøpt et sett med spesialverktøy på biltema. Det passer på m42, m50, m52 og m60. Kjøpte meg et slikt sett, fungerte meget bra! http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... MW-191464/
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ja, eneste ulempen er jo at det er kun for singel VANOS Steven: Uten å polere deg ihjel kommer du nok ikke unna. Men du kan jo kjøpe deg poleringspasta eller sånn autosol og en bøffer til å ha på drill. Så ere bare å sette i gang En god jobb, tar tid
Steven Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Ja, eneste ulempen er jo at det er kun for singel VANOS Steven: Uten å polere deg ihjel kommer du nok ikke unna. Men du kan jo kjøpe deg poleringspasta eller sånn autosol og en bøffer til å ha på drill. Så ere bare å sette i gang En god jobb, tar tid off, får se hva jeg tar meg tid til da Detta blir bra Steven Ja, satsa på det
Steven Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Laga meg ny kompressorbrakett idag. Fordi den nyeste kompressoren kjøpte jeg uten festebrakket. Og med tanke på videre bruk eller salg av den gamle så må jeg jo ha festebraketter til begge to. Så jeg var hos en lokal bedrift som lager alle slags ting i aluminium. Rota litt i kapp containeren deres og fant nøyaktig det jeg var ute etter. Et stykke med 8mm plate Og da var det bare til å kopiere den gamle. Bildene taler vel for seg selv Brukte stikksag til å skjære ut profilen. Det gikk overraskende bra! Fikk også en hjelpende hånd av broderen(Rayman) idag, her står han med støvsugeren mens jeg sager med stikksaga. Klar til sveising Har ikke sveisa så veldig mye aluminium før, men det henger hvertfall fast! Prøvemontering Mangler et reimhjul på braketten, men det må bestilles. Tok også ned bakstillingen på den svarte E30en igår. Så skal ut å ta en runde på diffen nå. Bytte tetninger og shimse den litt opp. Oppdatering kommer senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå