Steven Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 hehe, regner med den blir litt tøffere med fangere og skjørter
aleck Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Synest du skal kjøre sleeper steven! få på IS leppe og noen 16" felger! Har et problem med å kjøre sleeper, får ikke gjemt bort intercooleren da den står i veien for frontplata. Så den må kappes og modifiseres. Så må nesten ha en front over dette, hmm.... Stemmer, kjøre på med m-tech 1 da
leif harald Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Lakk intercooleren sort vel å kjør på med mtech1
matsrh Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Har alltid digga sleepers, så jeg stemmer for det
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 fint bygg hvordan tror du hatthylla og taktrekket holder , mtp lakken, virker det fast, holdbart osv ? så jo veldig bra ut
Steven Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong 21 mai meine du vel.. Ellers har me ein misforståelse på gang.
Steven Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong 21 mai meine du vel.. Ellers har me ein misforståelse på gang. ja, 21.mai selfølgelig! 15.mai er dagen eg går på fri. surr fra min side
mOMOe Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 forventer en real oppdatering her i morra når mappings har funnet sted bilder, video og hele pakka
Steven Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Har vært å mappa! Fikk 339hk/417nm på hjula med maks 0.9bar ladetrykk Fornøyd med det ja Eivind/ELS Tuning som mappa i benken til Håland Tuning. Kjøpt meg nye stoler også, var såvidt jeg kom gjennom i fjor på Gatebil pga. slark i de gamle. Nå venter jeg egentlig bare på svar på søknaden slik eg jeg kan få på skilter. Satser på det går greit hvertfall. Håper å være klar til E30meet Skal også få på noen fangere og litt lister. Men lurer på å vente til etter jeg har vist den. Var på vekta hos vegvesenet dagen jeg mappa å da var den 1140kg uten fører, 20liter på tanken og helt ribba bagasjerom. Fordeling 660foran/480bak.
mOMOe Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Nok en gang, grattis med fine tall Koselig lesning her jeg sitter stuck milevis til havs
martinwenberg Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Fine tall det der ja, tøft med kompressor Men slangen til filteret til kompressoren så vel ganske flatklemt ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå