Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update :)

Har vært på Hurtigruta carglass i haugesund og handla inn noe skikkelig solfilm av merket 3M. Tenkte skal man først sote rutene så kjøp hvertfall skikkelig film. Kom på 600 kr for alle siderutene og bakruta. 35% foran B-stolpen og 20% bak.

Filmen legges etter planen i løpet av neste uke og bilder kommer :D

Og til andre folk som vurderer kjøp av solfilm på haugalandet, folka på hurtigruta var skikkelig greie! Veldig bra service og fikk mange bra tips om hvordan man legger filmen osv! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags motor har du satt inn? og var det mye jobb for å få det til å passe?

kjempe tøff bil;)

Takk for det du! Motoren er en M50B25, står i E36/E34 325i/525i originalt. Er ikke så veldig mye jobb egentlig. Trenger bare litt smådeler fra forskjellige biler for å få det til å passe sammen. Men det finnes nok av informasjon på både norske og utenlandske forum om hva som trengs for å putte en slik motor i en E30! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med Sorte DE lykter.

Takker for det! Skal få tatt noen skikkelige bilder når vinduene er tona. Er ikke spesielt flink med bilder, men har ikke akkuratt prøvd å tatt noen gode bilder enda heller da med de rette omgibelsene osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags motor har du satt inn? og var det mye jobb for å få det til å passe?

kjempe tøff bil;)

Takk for det du! Motoren er en M50B25, står i E36/E34 325i/525i originalt. Er ikke så veldig mye jobb egentlig. Trenger bare litt smådeler fra forskjellige biler for å få det til å passe sammen. Men det finnes nok av informasjon på både norske og utenlandske forum om hva som trengs for å putte en slik motor i en E30! :D

ok, har du noen videre planer med bilen da? eller skal du bare ha den sånn du har den nå? vil gjerne ha noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen min:P takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestemt meg for å gjøre det litt mer anonymt oppi motorrommet med en farge som ikke skiller seg så voldsomt ut. Noen som har noen tips til fargekobinasjoner? Evt. andre ting som kan farges for en fin look oppi der? Har tenkt på originalfargen på bilen og kanskje noen hvite detaljer som f.eks BMW logoen og stripene på motordekselet hvitt? Hva tror dere? Sleng inn noen meninger hvis dere har lyst!

Og hvis noen får lyst å photoshoppe litt, så kan dere bare slå dere løs på bildene av motorrommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags motor har du satt inn? og var det mye jobb for å få det til å passe?

kjempe tøff bil;)

Takk for det du! Motoren er en M50B25, står i E36/E34 325i/525i originalt. Er ikke så veldig mye jobb egentlig. Trenger bare litt smådeler fra forskjellige biler for å få det til å passe sammen. Men det finnes nok av informasjon på både norske og utenlandske forum om hva som trengs for å putte en slik motor i en E30! :D

ok, har du noen videre planer med bilen da? eller skal du bare ha den sånn du har den nå? vil gjerne ha noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen min:P takk på forhånd

Planene jeg har for bilen videre står på side 1 hvertfall. Men kan nevne stikkord som å ta ned bakstilling og shine den opp, ny diff, sote rutene, oppgradere bremser og freshe opp motorrommet. Og til sommeren blir det kanskje ny lakk hvis økonomien strekker til! :D Planen er vell egentlig å få den strøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor e du jobba? Syns eg såg bilen her ein dagen skjønne du...

Jobber i Prebake på Hydro, men har vært noen turer i haugesund de siste dagene med bilen. Så er stor kjangs for at du har sett bilen ja:) :D

Va det du så va han duden i tillegg te meg sjøl så va på det lærlingsintervjuet med han, han, han øhhhh, ett eller aen i allefall... :D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...