Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

er litt ombygging på hjulbuene/dørene bak om disse dekslene skal monteres på fre-facelift også...

men fra deksler over til bilen... tror det vil bli en del jobb å dra ut kanal og tak som det blir nevnt tidligere ja..

jeg og jon a. bytta nettopp takplata på prosjektet hans, og der er en del forsterkinger ja..

samme med kanalene, om jeg ikke tar feil så er det 3 lag med plater der. den ytterste som er synlig, så en innenfor der igjen og den siste som går sammen med gulvplata (om jeg ikke tar helt feil da)

så vist du skal rette opp der så må du nok kappe bort ytterste plata å begynne med det indre som også er en del av forsterkinga..

kjipt å måtte si det, men det smarteste er kanskje å vurdere karioss-bytte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wææ, høres ikke bra ut. Men skal nå hvertfall bort på utvik auto i morgen å høre med dem. Hva det vil koste osv. Karossbytte er selvfølgelig en mulighet. Men tar å sjekker opp dette med retting først! :D

Takker for svar og informasjon folkens :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Oi, Oi, Oi, nei og nei. Ka e det eg ser.... Eg så hadde sitt fram t ein kjøre tur da mann... Jaja... Eg ville ha bytta karosseri, ville ikkje lagt mer ut på det rusta karroseriet, va jo ein del i kanalane dine... Skaff deg et nytt kaross du :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiaiaia..!!! såg ikkje bilden før nå .. søren så surt ,,,, den e30 va jo så sjukt rå og :(

men hehe alt er mulg å fixa. ta min som eit døme:P

er heller ikkje så myse stress å bytta over delene til eit anna karrosori , men då blir jo ikkje d samma. drefor eg retta opp 325 min, siden eg hadde lakt så masse arbeid ned i den før den gjekk på ein smell , og det har jo du gjort me denna og.. så tenkt deg nøye om:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
bestemt deg for hva du skal gjøre med bilen eller?

Ja holder nå på å fikser den, går bedre enn forventet. Har fått dradd ut en del slik at framdøra går fint opp og igjen nå. Må bare få dra det rett nå så blir det nok bra. Som dere ser over så har jeg kanskje skaffa ny dør også. Så er hvertfall på rett vei :wink: Får ta å oppdatere med bilder når jeg har gjort litt mer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke du som ringte ang den bakdøra?

den så bra ut for rust.. listverk og lakk generelt er lite å ha på :lol:

Ja det var meg ja, har sendt deg en melding angående den døra :wink:

døra er demontert, og ligger til i morgen og venter på deg. om du ikke dukker opp blir den levert til han som trenger alle 4 dørene.

kikket på den litt bedre idag. fant en rustrose på innsiden høyt oppe på størrelse med 1kr stykke. ellers ser den bra ut for rust.

den har vert kvit og er lakka sort av en eller anna idiot med sprayboks. :shock:

så vet du hva du har i vente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...