Anders_w Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 måtte bare slenge det ut:) lille gull har fått bmw av Bestefaren sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 tøft mye koster det og få norske skilter på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Stilig. En slik kunne jeg faktisk funnet på å kjøpe til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Tøfft, hvor får man kjøpt noe slikt? Er det flintstone drivverk eller pedal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Tøfft, hvor får man kjøpt noe slikt?Er det flintstone drivverk eller pedal? motortechnik (schmiedmann) i skien skaffer disse:) er pedaldrivverk med 100% sperre prisen vet jeg ikke da det var 2 års gave til snuppa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Har tenkt på å kjøpe en slik til min datter nå når hun blir 2 år og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Har tenkt på å kjøpe en slik til min datter nå når hun blir 2 år og! GO 4 IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ein sånn ska jenta mi og få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hehe, genialt Har bestemt meg for en stund siden at jentungen min og skal få en sånn til 2 års dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 fort går den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 fort går den da? Med eller uten smokk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå