Jump to content

Eksos  

26 members have voted

  1. 1. Eksos

    • Simons
      5
    • Ferrita
      9
    • Orginalt
      3
    • annet? legg ved en kommentar
      9


Recommended Posts

Posted

På en e34 535i, hva slags eksos mener dere jeg burde ha fra katalysator og bak? simons eller ferrita? eller kansje dere har noen andre forslag?

Eller anbefaler dere orginal anlegg?

På forhånd takk.

Posted

har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

Posted

oki, for tenkte egentlig og sette bilen hos eksos mestern i skien, han bygger jo ferrita, så blir vel det. tror jeg..

Posted
har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

hva slags bak potte valgte du da?

Posted

Jeg pleier å bruke bilmateriel på Tollnes, de tilpasser etter behov men vet ikke hva slags merker de bruker.

Skal selv bytte eksos. Si ifra hva du har valgt og legg ut bilder. ;)

Posted
har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

hva slags bak potte valgte du da?

Jeg har den helt runde, husker ikke hvilken bokstav den har i katalogen...

Det var den som passet best på bilen også, med tanke på diffusoren og at jeg slapp å endre noe på den. Størrelsen er vel 3.5"

Var forresten på eksosmesteren i skien jeg og ;) Han er flink han, men jeg kjøpte nå bare anlegget og monterte sjøl jeg da :)

Posted
Jeg pleier å bruke bilmateriel på Tollnes, de tilpasser etter behov men vet ikke hva slags merker de bruker.

Skal selv bytte eksos. Si ifra hva du har valgt og legg ut bilder. ;)

må se ann selv hva jeg velger, må ta kontakt med eksosmesteren, å høre på priser og sånn, har også planer om motorbytte etterhvert så vet ikke hvor mye jeg gidder å legge i det i første omgang, for da blir det mest sannsynlig turbo og greier, å da må jeg vel ha annen eksos, så får se.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...