Gå til innhold

Eksos

flo1
 Share

Eksos  

26 stemmer

1. 1. Eksos

• Simons
      5
    • Ferrita
      9
    • Orginalt
      3
    • annet? legg ved en kommentar
      9

Anbefalte innlegg

har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

hva slags bak potte valgte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

hva slags bak potte valgte du da?

Jeg har den helt runde, husker ikke hvilken bokstav den har i katalogen...

Det var den som passet best på bilen også, med tanke på diffusoren og at jeg slapp å endre noe på den. Størrelsen er vel 3.5"

Var forresten på eksosmesteren i skien jeg og ;) Han er flink han, men jeg kjøpte nå bare anlegget og monterte sjøl jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke bilmateriel på Tollnes, de tilpasser etter behov men vet ikke hva slags merker de bruker.

Skal selv bytte eksos. Si ifra hva du har valgt og legg ut bilder. ;)

må se ann selv hva jeg velger, må ta kontakt med eksosmesteren, å høre på priser og sånn, har også planer om motorbytte etterhvert så vet ikke hvor mye jeg gidder å legge i det i første omgang, for da blir det mest sannsynlig turbo og greier, å da må jeg vel ha annen eksos, så får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...