Gå til innhold

Eksos  

26 stemmer

1. 1. Eksos

• Simons
      5
    • Ferrita
      9
    • Orginalt
      3
    • annet? legg ved en kommentar
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en e34 535i, hva slags eksos mener dere jeg burde ha fra katalysator og bak? simons eller ferrita? eller kansje dere har noen andre forslag?

Eller anbefaler dere orginal anlegg?

På forhånd takk.

Skrevet

har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

Skrevet

oki, for tenkte egentlig og sette bilen hos eksos mestern i skien, han bygger jo ferrita, så blir vel det. tror jeg..

Skrevet
har ferrita rustfritt sportsanlegg på min e36 og er kjempefornøyd! Fin lyd og virker bra laget. I tillegg er jo prisen bra. Passformen var det ingenting å si på, den satt som støpt og så meget bra ut ;)

hva slags bak potte valgte du da?

Skrevet

Jeg pleier å bruke bilmateriel på Tollnes, de tilpasser etter behov men vet ikke hva slags merker de bruker.

Skal selv bytte eksos. Si ifra hva du har valgt og legg ut bilder. ;)

Skrevet

hva slags bak potte valgte du da?

Jeg har den helt runde, husker ikke hvilken bokstav den har i katalogen...

Det var den som passet best på bilen også, med tanke på diffusoren og at jeg slapp å endre noe på den. Størrelsen er vel 3.5"

Var forresten på eksosmesteren i skien jeg og ;) Han er flink han, men jeg kjøpte nå bare anlegget og monterte sjøl jeg da :)

Skrevet
Jeg pleier å bruke bilmateriel på Tollnes, de tilpasser etter behov men vet ikke hva slags merker de bruker.

Skal selv bytte eksos. Si ifra hva du har valgt og legg ut bilder. ;)

må se ann selv hva jeg velger, må ta kontakt med eksosmesteren, å høre på priser og sånn, har også planer om motorbytte etterhvert så vet ikke hvor mye jeg gidder å legge i det i første omgang, for da blir det mest sannsynlig turbo og greier, å da må jeg vel ha annen eksos, så får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...