Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg har funnet ut at jeg skal rangere rånestripa på forskjellige steder i sørlandsområdet. Dette vil bli et lørdagsprosjekt som gjennomføres med en tur på stripa, kikke på bilene, damene (ikke det viktigste da hovedfokus vil være biler og miljø, men det er jo ikke negativt heller) og generell stemning. Jeg får heller ikke gjort dette hver lørdag da jeg ofte jobber i helger, men jeg syntes det kunne være gøy å finne ut hvor på sørlandet miljøet er best Her er det bare å komme med tips om steder som bør sjekkes så skal jeg prøve å få oppdatert så ofte som mulig, og de som vil kan jo bare henge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 morsomt tiltak Ta med kamera ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ikke ha for store forhåpninger om Grimstad igvertfall. Pleier å være 3-5 biler som står på rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Tar med kamera vettu Men det er ganske bedritent så jeg skal prøve å få lånt noe bedre enn mitt eget, evt lure med meg noen som har. Da høres det ikke ut som om det blir grimstad tur i hvertfall, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Burde teste mandal, pleier å være mye biler, ikke alltid likemye bmw, men mandal er det fredag du må gå. de stenger byen på lørdager snufs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 stenger byen på lørdager? forklar nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Hva behager?! da må dere brenne noen fler bildekk ! Stenge byen.. slikt går ikke ann ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Burde teste mandal, pleier å være mye biler, ikke alltid likemye bmw, men mandal er det fredag du må gå. de stenger byen på lørdager snufs ja Da blir det en fredagskveld i mandal snart da Har faktisk hatt mandal i tankene allerede. Fått inntrykk av at miljøet er bra der. Så en del pene bimmere sist jeg var der og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 pleier å være mye bmw'er ja men er du uheldig treffer du helga da alle er på fylla får satse på du treffer riktig helg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 stenger byen på lørdager? forklar nærmere. ja helt idiotisk, de sperrer av hele dritten så å kjøre rundt får å komme fra politistasjonen til mix for eks er vist folka som bor i byen som ikke likter bil bråket om natta + de er redd for at folk skal bli påkjørt jaja helt idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 pleier å være mye bmw'er ja men er du uheldig treffer du helga da alle er på fylla får satse på du treffer riktig helg hehe Jaja, jeg poster jo her i forkant da, så hvis noen vet at alle skal på grisefylla der jeg har tenkt meg så er det bare å hyle DDette prosjektet vil jo gjenspeile MIN mening, og da bør det selvfølgelig være mye nazistål å se på. Kjipt hvis det bare blir en haug med 240 og sierra så jeg kan lukke øynene på søgnesletta og kjøre etter baum-lukta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Ta en titt i kvinesdal eller nede på silokaia i kristiasand på en lørdag eller noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Notert Noen bestemt plass i kvinesdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Greipstad! der har du både et gatekjøkken, ca 50m med rånestripe og i allefall to bmw'er som jeg vet om;) en 520 og Mysild sin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Heahe..kongetiltak rabies Gleder meg til første rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå