Gå til innhold

Rabies tester stripa ;)

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg skal rangere rånestripa på forskjellige steder i sørlandsområdet. Dette vil bli et lørdagsprosjekt som gjennomføres med en tur på stripa, kikke på bilene, damene (ikke det viktigste da hovedfokus vil være biler og miljø, men det er jo ikke negativt heller) og generell stemning. Jeg får heller ikke gjort dette hver lørdag da jeg ofte jobber i helger, men jeg syntes det kunne være gøy å finne ut hvor på sørlandet miljøet er best :D

Her er det bare å komme med tips om steder som bør sjekkes så skal jeg prøve å få oppdatert så ofte som mulig, og de som vil kan jo bare henge seg på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde teste mandal, pleier å være mye biler, ikke alltid likemye bmw, men mandal er det fredag du må gå. de stenger byen på lørdager :( snufs ja

Da blir det en fredagskveld i mandal snart da ;)

Har faktisk hatt mandal i tankene allerede. Fått inntrykk av at miljøet er bra der. Så en del pene bimmere sist jeg var der og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stenger byen på lørdager? forklar nærmere.

ja helt idiotisk, de sperrer av hele dritten så å kjøre rundt får å komme fra politistasjonen til mix for eks :P

er vist folka som bor i byen som ikke likter bil bråket om natta + de er redd for at folk skal bli påkjørt :lol:

jaja helt idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier å være mye bmw'er ja men er du uheldig treffer du helga da alle er på fylla :P får satse på du treffer riktig helg hehe

Jaja, jeg poster jo her i forkant da, så hvis noen vet at alle skal på grisefylla der jeg har tenkt meg så er det bare å hyle :wink:

DDette prosjektet vil jo gjenspeile MIN mening, og da bør det selvfølgelig være mye nazistål å se på. Kjipt hvis det bare blir en haug med 240 og sierra så jeg kan lukke øynene på søgnesletta og kjøre etter baum-lukta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...