Rabies Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Litt nord for vennesla altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Esso Stoa og Parkeringshuset ved kinoen i Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Har vært litt stille på denne fronten... Helt stille faktisk, men nå skal jeg snart ha 3 uker ferie, så da får jeg prøve å få til noe lurt Må bare unngå å bli avskiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 De stenger byen her også, fredag og lørdag med bom. Kun taxi og buss får passere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Kom til Bamble, så skal jeg få skrapet sammen noen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Kan bli bra oppmote i bamble, er en del bmw rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 er med hvis det blir noe i bamle eller i nærheten =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Ja, hadde vært artig med noe treff i Bamble.. Ser masse BMW, men ikke mange jeg kjenner gitt. Hadde vært greit å vist hvem folk var Men er ikke akkurat den som kjører bort til folk å begynner å snakke jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Ja, hadde vært artig med noe treff i Bamble.. Ser masse BMW, men ikke mange jeg kjenner gitt. Hadde vært greit å vist hvem folk var Men er ikke akkurat den som kjører bort til folk å begynner å snakke jeg da.. Hehe nei, jeg har sett deg rundt omkring innimellom, jeg som kjorer rundt i en halveis grunna 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Me skal snart til Lista. Du får komme dit å sjekke stripa der, så kan me sparke i dekk og preike drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja, hadde vært artig med noe treff i Bamble.. Ser masse BMW, men ikke mange jeg kjenner gitt. Hadde vært greit å vist hvem folk var Men er ikke akkurat den som kjører bort til folk å begynner å snakke jeg da.. Hehe nei, jeg har sett deg rundt omkring innimellom, jeg som kjorer rundt i en halveis grunna 320 Ja, når blir det lakk på den da? Den fortjener det nå syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Lakk kommer vel i slutten av august eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 jess det blir diamant svart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå