Yngvejos Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg prøvde å montere powerflexforinger på stabstaget forran på e30en min. Staget er 20mm tykt, men siden både gs-bildeler og schmiedmann hadde alternativene 19mm og 22mm, regnet jeg med at 19mm skulle passe. Kan noen bekrefte dette? Hvis ikke, hvor får jeg kjøpt 20mm? Foringene passer godt rundt staget, men med beslaget funker det ikke. Foringene er smalere enn originale, og "mønsteret" i dem er for smalt i forhold til beslaget. Jeg har prøvd å trykke foringen så godt ned i beslaget som jeg greier. Slik så det ut. Har jeg feil foring, eller feil beslag?
TheBirg Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 tror ikke den 1`ne mm skulle bety all verden... bruk makt ! Da blir det tight og fint
Gjest Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 sleit noe jævlig med akkurat samme problem jeg også. vold og makt er det som gjelder
turbo_fever Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg har fått på 19mm på 20mm stag. Borra ut foring med borr først. Jeg borra opp litt hulla til skruen. Bøyde litt fremme på beslaget så jeg skulle få det i åpningen og få vri foringen slik den skal festes. Sprengte det ut litt og så det gikk lettere utpå foring. Brukte jekk på bærearm og beslaget for og presse det opp. Presset sammen med stor tang og sentrerte hulla med ett skrujarn. Fikk til slutt skrue igjennom og mutter på.
BreitBau Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Brukte lang tid jeg også.. De var ikke akkurat bolt on på e36 heller.. sleit noe jævli med det der.. BTW. Bogen, PM meg tlf nummer ditt og bror din..
Dirty Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Brukte lang tid jeg også.. De var ikke akkurat bolt on på e36 heller.. sleit noe jævli med det der..BTW. Bogen, PM meg tlf nummer ditt og bror din.. mine gikk rettpå er 3 timer siden jeg monterte de. tok vel 5 min
BreitBau Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Merkelig altså.. de var jo ALT for store i forhold til festet.. Måtte slite noe jævli med å få de rundt og deretter inn i festet og så feste festet..
Yngvejos Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Jeg fikk dem på plass til slutt. Jekk, masse glidemiddel og en hjelper var det som skulle til. Dagens lærdom. Det er ingenting som er for trangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå