hylle Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Alt barn gjør for litt fi##e.. huff Noen som vet hva felgene på denne e34'en heter? Mvh Hylle
flo1 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Alt barn gjør for litt fi##e.. huffMvh Hylle mange andre måter å få seg fi##e på da, enn å legge ut bilder av biler han kan DRØMME om.. haha
Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Hehehe.. Busted.!! Tipper han føler seg passe smart nå ja.!
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg huka ei tøtte fra nordland som skrøyt på segen mb sl500, ikke så lurt av henne å ikke skjule regnr på den, den var regga på en kar i oslo Er nok mye sånn ute på enkelte fora. tror jeg må skryte på meg noe jeg og.. nei vent, jeg har jo dame allerede
Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg huka ei tøtte fra nordland som skrøyt på segen mb sl500, ikke så lurt av henne å ikke skjule regnr på den, den var regga på en kar i oslo Er nok mye sånn ute på enkelte fora. tror jeg må skryte på meg noe jeg og.. nei vent, jeg har jo dame allerede Slutt å skryte på deg dame....
FTE Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Må være den feteste E34 jeg har sett! Og de felgene likner veldig på de Martins Felgspesialisten førte før i tiden, 100+ "ett eller annet" med svæær kant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå