Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 fikk jeg jo sjølsagt ikke sett bildan! faen ta dekk! Se første side på denne tråden.!!
OleEven Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Bildene er borte ja.. KOPIERTE FRA DAGBOKA: Jævla fi##e SNUT.. 17/10/07 veltet jeg på en parkerings plass og sykkelen snurra og lagde ett (blåmerke) på ei... også ble det rett sak... i dag fikke jeg brev om at dommen gjeldet.. 3 mond uten førekort 15 dagers ubetinget fengsel... (FOR OG VELTE PÅ EN PARKERINGSPLASS) !!!!!!!!!!!!!!! Fengsel? ha ha ha ha haaa
Hyggmaister Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 AAAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA Om han ikke bare skryter på seg det også for å virke "tøffing" da XD
Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Hahhahahahaha.... Djisess, gutten lever jo i en helt annen verden.!!!
hylle Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 rrrrolig nå gutter! Barnet prøver jo bare å få seg litt fi##e..!
BreitBau Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 dette er bilen til vetu på forumet! og det er en 325 vel? Jasså ja.. Så denne bilen har vært en 325 NOS? Har det vært montert Nos på den? For da vet jeg hvertfall hvorfor kassa er gåen på den..
knut_olestad Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Hahhahahahaha.... Djisess, gutten lever jo i en helt annen verden.!!!
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 dette er bilen til vetu på forumet! og det er en 325 vel? Jasså ja.. Så denne bilen har vært en 325 NOS? Har det vært montert Nos på den? For da vet jeg hvertfall hvorfor kassa er gåen på den.. hahaha sikkert derfor ja
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Bildene er borte ja.. KOPIERTE FRA DAGBOKA: Jævla fi##e SNUT.. 17/10/07 veltet jeg på en parkerings plass og sykkelen snurra og lagde ett (blåmerke) på ei... også ble det rett sak... i dag fikke jeg brev om at dommen gjeldet.. 3 mond uten førekort 15 dagers ubetinget fengsel... (FOR OG VELTE PÅ EN PARKERINGSPLASS) !!!!!!!!!!!!!!! Fengsel? ha ha ha ha haaa ubetinget vil si han får 2års prøvetid lrens;) vis han bryter den får han straffen + de neste han jør galt;)
BimmerKing Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Herregud gutter, dere ser vel at denne karen er SKIKKELIG gangsta' ?Lo så jeg skreik jeg av denne drittungen haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå