aloebiz.net Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/12/537922.html Her er det altså en dodge viper som er krasjet i en alvorlig ulykke også blir det ikke nevnt med et ord i artikkelen hva slags bil det er!!! Hadde det vært BMW hadde det garantert stått det! Men synd med en så fet bil most
Litjhaug Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 au au au... ikke bra!!! Her er en "sportsbil" som ble kræsja i dag.... http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 099489.ece
Hansh Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Repost! Ble diskutert i går og. Synd med Supraen og da..
Hansh Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Da va det heldigvis ein japsebil mindre på veien. Kan ikke si at jeg synes det er positivt med bilulykker, uansett hvilke bil det måtte være!
Astri Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Da va det heldigvis ein japsebil mindre på veien. Kan ikke si at jeg synes det er positivt med bilulykker, uansett hvilke bil det måtte være! nei, det skal eg være enig i. Trur dere misforsto meg litt da...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now