Paddy Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Vil legge ut nokon bilder av bilen min.. Det er en tyskimportert Bmw 318is Coupe, vart importert i 2002. den har gått i bergen i 2 år. Ting som er gjort Rieger Infinity II front Rieger Infinity Sideskjørt M3 Diffuser M-Sport Felger (Solgt) M3 innstigningslister M3 Girkule M3 Golvmatter Senka 60/30 Gule Koni Krystall Baklykter Vinge Sota ruter (av boost) Xenon på grøftelys Xenon på hovedlys Xenon på LangLys Skinninteriør Midtarmlene i skinn Focal frontsett Focal Bakhøytalere Cadence Forsterker Ground Zero 2x 10" Alpine Cd-Spelar Her er eit bilde av bilen min , slek han var når eg kjøpte den Så begynte eg og fiksa litt på den Dvd skjermen i bilen min:) Bilder av bilen med Rondell 58 felgane , Her er det montert nye hovedlykter og grøftelys Her er dei nye M-Sport felgane:)
ChrZZ Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 M3-speil, sier du.. Fra hvilken M3 da? Likner hverken på E90-serien, E46, E36, etc..
Paddy Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 Fin bil=), men spila falt ikke mye i smak. Takk Takk Nei , men det er vell smak og behag:)
Paddy Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 M3-speil, sier du..Fra hvilken M3 da? Likner hverken på E90-serien, E46, E36, etc.. Nei , så er det vell ikje det da:) Det var eim som sa det til meg, og da trudde eg at det var det da men men, det gjer ingenting:)
ChrZZ Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Nei , så er det vell ikje det da:) Det var eim som sa det til meg, og da trudde eg at det var det da men men, det gjer ingenting:) Hehe. Det er nok heller den mer kjente: Ebay M3!
Paddy Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 Nei , så er det vell ikje det da:) Det var eim som sa det til meg, og da trudde eg at det var det da men men, det gjer ingenting:) Hehe. Det er nok heller den mer kjente: Ebay M3! hehe:) Nei , men det gjer ingenting det:) eg er fornøygd med speglane eg:) Men takk for at du sa i fra da:)
[space] Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Jeg ville lakket den opp i den fargen du har fra før. Det bør være en mye billigere og enklere jobb enn å lakke opp hele bilen i en annen farge. Tenker da på motorrom, inne i dører osv. Dessuten er jo den fargen du har egentlig ganske pen.
Paddy Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 ":11crmhe3]Jeg ville lakket den opp i den fargen du har fra før. Det bør være en mye billigere og enklere jobb enn å lakke opp hele bilen i en annen farge. Tenker da på motorrom, inne i dører osv. Dessuten er jo den fargen du har egentlig ganske pen. Ja , men eg trur den kan bli ganske pen med kvit og eg:) Men det koster ikke all verden, fordi eg skal begynne og jobbe ein plass der dei lakkerar vogner til Hydro Aluminium, så eg har plass og pusse på og alt:) einaste eg treng er og få ein til og lakkera den:) Takk:) Eg og tykje den e ganske fin:) men du veit det er litt domt at det er slek fargeforskjell:(
Paddy Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 Takker:) Ja , eg veit ikkje heilt ke eg skal gjera:S Men trur ikkje eg tørr og satsa på ein ny farge:P
Paddy Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Men det er så standar Har mest lyst på noko som ingen andre har her eg bur Lurer litt på dioder
carlhaakon Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 hmm de diodelyktene går jo ann, men da må du ha de mørke som på bildet
Recommended Posts